כלי גינון מקצועיים – המפתח להצלחה

באמצעות שימוש בכלי גינון מקצועיים ניתן להבטיח בכמעט ביטחון מוחלט כי עבודתכם כגננים תתבצע על הצד הטוב ביותר.

כלי גינון מקצועיים

כאשר גנן מעוניין לרכוש ציוד, ישנם מכלול שלם של שיקולים שעליו לקחת בחשבון טרם הרכישה, והם נוגעים בעיקר בבחירת סוג הכלים – מוטוריים, חשמליים או נטענים. בשנים האחרונות ישנם פיתוחים טכנולוגיים רבים בתחום, אשר משנים לחלוטין את הענף וגורמים לכך שכיום ניתן לבצע את עבודת הגינון באמצעות כלי גינון מקצועיים בצורה הטובה ביותר, כך שתוביל להצלחות רבות אשר יניבו רווחים רבים לגנן גם בעתיד. על כן,  כלל המפתח טרם הרכישה היא בחירה בכלי עבודה מקצועיים של המותגים המובילים, המתאפיינים בסטנדרטים גבוהים של ייצור ובאיכות חומרים והרכבה גבוהה.

כלי גינון

מהם כלי הגינון המומלצים?

המומחים של חברת שרות וציוד, החברה המובילה בישראל לכלי גינון מקצועיים זה נותנת לכם את הטיפים הטובים ביותר לבחירה של כלי גינון מקצועיים בכלים הפופולריים ביותר עבור גננים:

  1. מכסחת דשא: איכות חומרים והרכבה, יכולת כוונון, מסבי גלגלים ומוט אחיזה והפעלה, מהווים פרמטרים חשובים לבחינה טרם רכישת המכסחת. עבור הגנן המקצועי הזקוק לחופש תנועה מקסימלי ויכולת עבודה בכל תנאי, גם ללא נגישות לנקודת חשמל, המכסחות המוטוריות הן בהחלט הבחירה המועדפת והן כלי גינון מקצועי אשר הופך את העבודה לקלה, פשוטה ויעילה הרבה יותר.
  2. מסור שרשרת: טרם הרכישה חשוב לשים לב למספר פרמטרים. עבור משימות הגינון של גנן מקצועי טיפוסי, אורך הלהב השכיח נע בין 14 אינצ' ל-20 אינצ', כאשר כלל הברזל הוא שכלל שלהב החיתוך ארוכה יותר, כך ניתן להתמודד עם גזעים עבים וגדולים ביותר. בנוסף, גם נפח המנוע הוא מרכיב משמעותי כאשר  נפחי המנוע השכיחים עבור מקצוענים, נעים בין 28 סמ"ק לעבודות גיזום קלות וגיזום בגובה ועד 75 סמ"ק לעבודות אינטנסיביות של חיתוך וכריתה. נדבך חשוב נוסף הוא מהירות הסיבוב וידיד האחיזה, ובכל מקרה מדגישים המומחים מחברת שו"צ (שרות וציוד) כי ישנה חובה לתחזוקה שוטפת של מסור השרשרת וזאת על מנת כי הוא יישאר עמכם לאורך זמן
  3. מרססים: הדבר החשוב ביותר ברכישה של מרסס מקצועי היא שהוא יהיה בעל יכולת כיסוי מהיר ורחב, מרכיב חשוב בעבודת הגנן המקצועי. בכל הקשור למרסס גב, חשוב לבחון את גודל המיכל, אורך הצינור, ארגונומיה של ידית ההפעלה ולחץ היציאה.
  4. חרמש: עבודה עם חרמש היא בעבודה מאומצת לאורך זמן, ולכן איכותו של חרמש מוטורי נמדדת באיכות החומרים וההרכבה. כמו כן, הדיסקים, סכיני הכיסוח והקסטות מגיעים ברמות איכות שונות, שיכולות להשפיע בצורה דרמטית על חוויית העבודה עם החרמש, ולכן חשוב לקבל ייעוץ בנושא, ולהבטיח שאתם מחזיקים בידכם חרמש רובסטי ועמיד, שיכול לספק לכם רצף ארוך של עבודה ללא תקלות.

 

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתקן לגינה
לבית ולגינה
איך להתקין גזיבו מקצועי בבית שלכם

גזיבו הוא פתרון הצללה לא פחות ממושלם לגינה או לחצר בבתינו. היא מאפשרת לנו ליהנות מרביצה בחוץ, בהתאם לסוג הגזיבו, בכל עונות השנה ובלי להיפגע ממזג האוויר הנוכחי. אבל, אם

איך ללמוד שפה
חו"ל
איך ללמוד שפה?

בעולם של היום הצורך ללמידת שפה נוספת עולה ועולה. מקומות עבודה רבים דורשים ידע בשפה נוספת, לימודים אקדמאים מתבצעים בשפה זרה, ואנשים רבים מעוניינים ללמוד בחוץ לארץ. למשל רבים הישראלים