3 דרכים להוציא את הילדים מהמסך

הטכנולוגיה עברה דרך ארוכה בשנים האחרונות. טלפונים חכמים הופכים כעת לחכמים מספיק כדי לעדכן אותך גם כשאתה לא מסתכל. ועם אפליקציות חדשות המאפשרות לך להפריע לתכנות עם הודעת התראה מותאמת אישית וסרטונים שמראים לך אילו ערוצים אחרים מנגנים ועוד, קל יותר מאי פעם להוריד את הילדים שלך מהמסך. בואו נסתכל כיצד חמשת העצות הפשוטות הללו יוכלו לעזור לכם להוציא את הילדים מהמסך אחת ולתמיד.

 

הגדר גבולות לשימוש טכנולוגי

בטח יהיו מקרים שבהם לא תרצו שיפנו אליכם לשאלות או הצעות בזמן שילדכם צופה בטלוויזיה. אמנם אינך רוצה לקבוע זמן מסוים שבו אתה רוצה להישאר לבד, אבל אתה גם לא רוצה לקבוע זמן שבו מותר לילדך להיות גם לבד. זה יכול להוביל לבעיות מסוימות, מכיוון שילדים ינסו לעתים קרובות לבחור זמן שבו שניכם פנויים.

ואז בסופו של דבר אתה נלחם על זה! אם אתה חושב שזה בעייתי נסה אולי למצוא אטרקציות נוספות שיענינו את ילדכם כמו מופע קסמים לילדים.

 

להיות גמיש

גמישות היא המפתח בכל הנוגע להורות. אתה לא צריך לעשות או להגיד שום דבר כדי שהילדים שלך יידעו איך אתה רוצה שהם יתנהגו. אם אתה לא רוצה לעשות משהו, הם גם לא תמיד יקבלו את הרמז שאתה לא רוצה שהם יעשו את זה. עם זאת, עליך להיות גמיש, כאשר המצבים משתנים.

טכנולוגיות חדשות מגיעות מדי יום, ולמרות שאתה עשוי לאהוב את הטלפון החכם שלך, ייתכן שהילד שלך לא. אפליקציות שמוחקות תוכן ניתנות להסרה באמצעות מסיר התקנה פשוט, וילדים עשויים להיות תלויים במכשיר שלך. אם תאבד את הטלפון שלך ולא תוכל למצוא אותו שוב, תרגיש בפאניקה ואשמה.

אבל טכנולוגיה יכולה להיות כלי נהדר, לא קב, כשזה מגיע להורות. אתה יכול להציב גבולות ועדיין לאפשר לילדך לקבל גישה לטכנולוגיה שהיא רוצה.

 

אל תהפוך את זה לתחרות

אתה לא הולך להיות זה שממשיך להפריע לתוכנית עם שאלות והצעות משלך. סביר להניח שילדים יתרעמו על התחרות, מה שעלול להוביל להתנהגות זועפת ואפילו להתפרצויות כעס. ילדים לא אוהבים שמשווים אותם לאחרים, ובעיקר לא אוהבים שאומרים להם מה לעשות.

קשה לגרום לילד שלך לעשות מה שאתה רוצה כשהוא מרגיש מתוסכל, כועס או ממורמר. לכן, אם אתה רוצה למנוע מהילד שלך להסתבך בצרות, אתה צריך להוות דוגמה טובה ולשמור את השאלות שלך לעצמך. זה בסדר לשאול את הילדים שלך שאלות כל עוד הם שומרים את התשובות שלהם גם לעצמם.

אם הם רוצים לדבר על משהו, הם יכולים לדבר איתך על זה, אבל הם לא צריכים להתבייש לשאול שאלות או לדון בדברים עם בני גילם.

 

סיכום

החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה לא חייבת להיות מקור להסחת דעת מתמדת עבורך או עבור ילדיך. בעזרת חמשת העצות האלה, אתה יכול לעבור את היום מבלי שתצטרך להתמודד עם הלחימה, האחיזה וההפרעות.

מופע קסמים לילדים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בגידה בזמן אמת
חקירות
אם יש ספק אין ספק – כך תגלו על בגידה בזמן אמת 

ברוכים הבאים למשרד החקירות בן-ד, השותף המהימן שלכם לפיתוח האמת מאחורי הרשת המורכבת של סוגיות מערכות יחסים. כאשר מתמודדים עם אתגרים ואי ודאות בענייני הלב, פנייה לעזרה והכוונה מקצועית הופכת

מופע קסמים
אירועים
האם ילדים אוהבים מופע קוסמות?

בשנים האחרונות מופעי קוסמות הפכו ללהיט בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. אחרי ליאור סושרד, אורי גלר ועוד קוסמים ישראלים שהפכו לבעלי שמות בינלאומיים, רבים מחפשים אחר מופע קוסמות כאטרקציה לאירוע שלהם.

עבודה בייעוץ חינוכי
קריירה וקורסים
האם אפשר למצוא עבודה בייעוץ חינוכי?

ייעוץ חינוכי הוא תחום מבוקש ומאתגר, המציע מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. יחד עם זאת, חשוב לציין שהתחרות על משרות בייעוץ חינוכי יכולה להיות גבוהה, ולכן חשוב להצטייד בהכשרה מתאימה

אוכל לכלבים
אוכל
מה הוא אוכל טבעי לכלבים?

לאחרונה גילינו שיש לא מעט בעלי כלבים שלא ידעו בכלל שיש דבר כזה שנקרא אוכל טבעי לכלבים. התוודענו לחוסר הידע בנושא לאחר שנפגשנו עם כמה בעלי כלבים בגינת כלבים שקרובה