לכלב שלי, רק בטוב ביותר – 5 מוצרים לכלבים שלא תוכלו בלעדיהם

כלב בבית מביא אתו הרבה שמחה אך גם הרבה דאגה. לא מספיק להאכיל אותו, אלא גם לחנך אותו, להוציא אותו לטיול, לסרק אותו, לדאוג לניקיון ותספורת של הפרווה, ולהיגיינת הפה והעיניים שלו. וזוהי רק ההתחלה של רשימת מטלות ארוכה, שכל מטרתה היא להביא לכך שהכלב שלנו יהיה תמיד בריא ושמח. 

אין צורך להיבהל – כל המטלות הללו הופכות להיות קלות ומהירות בעזרת מגוון רחב של מוצרים ואביזרים המיועדים לכלבים, הנמכרים היום כמעט בכל חנות לחיות מחמד. אביזרים אלו לא רק יחסכו לכם זמן, אלא גם יהפכו את הטיפול בכלב לנעים עבורכם.

 

אוכל, קדימה אוכל

הדרך לליבו של הכלב מתחילה בקיבתו! הקפידו לרכוש מזון המותאם לכלב, והיעזרו בהמלצות הווטרינר או במדריכים הרבים הקיימים ברחבי הרשת. כלל הברזל הוא לרכוש אוכל המותאם לכלב באופן אישי, על פי גילו ועל פי מצבו הבריאותי. כלבים קטני ממדים למשל יזדקקו לאוכל לכלבים קטנים, המתאים למבנה גופם. רכשו קערה איכותית, רצוי מנירוסטה, שתכיל את המזון של הכלב שלכם. ואל תשכחו לפנק אותו מדי פעם גם בחטיפים מיוחדים לכלבים.

 

קולר – אביזר חובה לכל כלב

קולר הוא מוצר חובה לכל כלב, מתוך שורה ארוכה של מוצרים לכלבים. קולר לכלב ישמש אתכם גם בטיולים השוטפים אליהם תיקחו את הכלב שלכם, אך גם במידה שכלבכם ילך לאיבוד. כמובן שכל בעל כלבים לא רוצה לדמיין סיטואציה שבו חברו האהוב הולך לאיבוד, אך בדיוק לשם כך נועד הקולר. הקפידו לרשום על הקולר את הפרטים המזהים של הכלב ואת מספר הטלפון שלכם. הדבר יכול לחסוך לכם עוגמת נפש רבה.

 

טיפוח השיער – מברשות ושמפו מיוחד

כלבים מהזן הפרוותי זקוקים לשגרת טיפול וטיפוח שוטפת בכל הנוגע לשיער שלהם. הדבר לא ישמור רק על מראה מבריק ואסתטי אלא גם על בריאותם, וימנע את הגעתם של טפילים ואורחים לא רצויים כמו קרציות ופרעושים. בשביל לשמור על פרוותו של הכלב נקייה, ריחנית, ומסודרת תזדקקו לשמפו מיוחד ולמברשות ייעודיות. ישנן מברשות המתאימות לשיער קצר וארוך ושמפו מיוחד לסוגי הפרוות השונות.

 

מיטות לכלב

אם אתם לא מעוניינים לישון עם הכלב, או לא מעוניינים בפרווה על הספה – רצוי שתרכשו מיטה מיוחדת לכלב. על המיטה להיות גדולה דיו עבור הכלב, וכמובן – רכה, נעימה ומפנקת. קיימות בשוק מיטות לכלב במגוון רחב של גדלים, מידות, צבעים, וסוגים. השקיעו בקנייה של מיטה לכלב, ועצבו לו פינת רביצה מפנקת ונעימה שהוא ייהנה לנוח בה. אין לנו ספק כי הוא יעריך את המחשבה והמאמץ!

 

לסיכום

שוק בעלי החיים ושוק הכלבים בפרט גדוש במגוון רחב של אביזרים וגאדג'טים שנועדו להפוך את חיי הכלב (וגם את חייכם) ליותר נעימים, קלים, ונוחים.

השקעה בכלב שלכם, היא השקעה בעצמכם!

מיטת כלב

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
הכל על מיטות עם הפרדה יהודית

לא מזמן יצאנו לחפש מיטה חדשה לחדר השינה שלנו. שכן, הגענו למסקנה שהגיע הזמן להתפנק עם מיטה גדולה, מרווחת ונוחה הרבה יותר מזו שיש לנו כרגע. במהלך החיפושים מצאנו מיטה

דיני חדלות פירעון
עריכת דין
מהי הרפורמה בדיני חדלות הפירעון?

המציאות בה החייב אינו יכול לשלם את חובותיו נראית במבט ראשוני כאשמתו הבלעדית, אך בלא מעט מהמקרים, מדובר באנשים נורמטיביים שנקלעו למציאות זו בעל כורחם. הבנה זו הביאה את המדינה

תאונות דרכים
עריכת דין
תביעות נזקי גוף תאונות דרכים

הגשת תביעה עבור תאונת דרכים במהלכה נגרם לאדם נזק גופני כלשהו יכולה להתבצע באמצעות 2 דרכים עיקריות. האחת היא באמצעות סיוע וליווי מטעם עורך דין שבקיא בתחום הנזיקין. השנייה היא