למה חשוב לקטלג קופסאות עם מדבקות שם בתור בעל מקצוע

בדרך כלל, המונח 'מדבקות שם' שולח אותנו יש ר לבית הספר היסודי. למחברות, לשיעור חשבון, שנייה לפני שהכל נהייה מורכב. כיום, מדבקות שם התרחבו מזמן מחוץ למחרב בית הספר היסודי וגיל הילדות והן משמשות היום בעלי עסק רבים כאמצעי סדר וארגון. למי זה מתאים, מה היתרונות ולאיזו מטרה הן רק חלק מהשאלות שנעמה עליהן בכתבה זו.

 

בפרטים הקטנים

מדבקות שם מתאימות באופן מושלם לשמירה על סדר וארגון בפרטים הקטנים של העסק שלכם – תרתי משמע. בעלי עסק שמשתמשים בפריטים קטנים וצריכים לדעת איפה נמצא כל דבר השלוף יוכלו להפיק תועלת רבה ממדבקות שם. בהזמנה מראש, עם אפשרות לצרף תמונה וכיתוב, מדבקות שם מקלות על הניווט בין כל הפריטים הקטנים הופכת לקלה ונגישה יותר.

 

השורה התחתונה

אין מה לעשות, עסק שעובד מסודר, דינו להיות יעיל ביותר בזמנים, ומכאן – הדרך רק נהיית קלה יותר. מה הכוונה? כשבעל עסק מתייג את הסחורה איתה הוא עובד, הוא יכול לייעל את זמני העבודה שלו, פחות זמן חיפוש אחרי מוצרים הופך לפחות זמן פר מטלה/הרכבה וכל אלו מצטברים לכדי יותר מוצרים בפחות זמן. משם, ייעול הזמן הנותר לשיווק וקידום העסק, הרחבת העסק ויצירתיות באופן כללי ירימו את העסק לשמיים. מדבקות הן כלי יעיל הרבה יותר ממה שאנשים נוטים לתת להן קרדיט.

 

היגיינה

ניקח את עולם המסעדנות לצורך הסבר זה. במטבח  של מסעדה יש כמות עצומה של מרכיבים ומוצרים. כאשר יש מערכת תיוג מסודרת של סחורה, סידור הסחורה הופך באופן אוטומטי לפעולה אחידה יותר, ברורה יותר ונגישה יותר. תוצאה ישירה של כל אלו היא יכול מעקב וניטור אחרי המרכיבים ומתי נקלטו במטבח. באמצעות כל אלו אפשר להימנע משימוש במוצרים פגי תוקף או להפטר מסחורה שיושבת יותר מדי זמן במטבח, טרם היא תגיע לפה הלקוח. בטוח שישנם עסקים נוספים שיוכלו להשתמש במדבקות שם כדי לקדם את ההיגיינה בבית העסק שלהם.

 

לקוח מרוצה

בסופו של דבר, כשפועלים בצורה מסודרת וכל קופסא מתויגת עם התכולה שלה, קשה מאוד לטעות. כל פעולה של סדר וארגון במקום העבודה יהפכו לחוויה חיובית עבור הלקוח בקצה תהליך הייצור, ולקוח מרוצה הופך לאמצעי קידום ושיווק.

 

אל תשכחו לסמן

רגע לפני סיום, חשוב מאוד להדגיש: השימוש במדבקות שם תלוי מאוד בבעל העסק. מדבקת שם יכולה להיות יעילה בדרכים נוספות מלבד תיוג וסימון קופסאות. אין  ספק שזה מסייע בשימור הסדר ומזרז תהליכי עבודה, אך למדבקות שם יכולים להיות שימושים נוספים כמו אריזת הסחורה כאמצעי תיוג ומיתוג, כרטיסי ביקור וכו' … כמובן שכבעלי עסק, הדבר החשוב ביותר הוא לקוח מרוצה ובזה אין ספק – מדבקות שם יביאו אתכם לנקודה זו.

קופסאות קטלוג עם מדבקות

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבלוג שלנו
נופש כשר בכל פינה בעולם

בעבר היציאה לחופשה עבור משפחות דתיות או שומרות מסורת הייתה הרבה יותר מורכבת. העניין העיקרי היה להתעסק באוכל ולמצוא אינספור פתרונות יצירתיים לכל נושא הכשרות, שכן לא בכל מקום שנגיע

מוצרי הביטוח ראשית
הבלוג שלנו
מה אתם באמת יודעים על מוצרי הביטוח שלכם?

כולנו רגילים לעשות ביטוחים כמעט לכל דבר בחיים האלה. יש אנשים אומנם שעושים ביטוח רק לדירה או לנסיעה לחו״ל, אך לעומתם, יש אפילו אנשים שעושים ביטוח לטלפון הנייד. ואתם? האם