למה ילדים אוהבים קסמים

מה מיוחד כל כך בקסמים שמרתק כל כך את הילדים? מה גורם להם להתבונן במשך זמן רב בקוסם המוכשר על הבמה, ועיניהם נוצצות מסקרנות?  איך זה שבסוף הקסם הם מסתכלים אחד על חברו במבט שמח ומופתע שמרגש אותנו בדיוק כמו שהם מתרגשים ממה שקרה אל מול עיניהם – בואו נבין 

 

מדוע דווקא קסמים?

לא מעט אטרקציות לימי הולדת קיימות היום, ממפל שוקולד ועד זיקוקים ומתנפחים. אך עדיין הרבה ילדים דווקא בוחרים במפעיל הוותיק מכולם – הקוסם. מה מעניין ומרתק כל כך את הילדים בקסמים? מה הקסמים מפעילים בליבם של ילדנו? כאשר מגיע קוסם, הוא יוצר כימיה ואינטראקציה חווייתית עם הילדים. הקוסם משתף את הילדים במופע, בבדיחות ובטריקים, והילדים מרגישים שהם חלק מההופעה ולא רק צופים, ורק מחכים לרגע שיבחרו בהם לעלות ולהפוך לרגע לכוכב המופע ולעוזר הקוסם.

 

מופע הקסמים כיום

מופע הקוסמות המודרני הוא לא מה שהמבוגרים בנינו יזכרו מהמופעים של פעם, כשהקוסם היה מגיע בריחוק מקצועי, לבוש בחליפה מעט מצחיקה וכובע גדול. הוא היה שולף מכובעו ארנב או מוציא חבל ארוך של מטפחות מפיו. חלק מהקסמים מאוד דומים לפעם וחלקם חדשים ומקוריים אך השוני העיקרי מפעם הוא הגישה של הקוסם. במופע של קוסם לילדים כיום, ילד יום ההולדת נבחר להיות שוליית הקוסם, והילדים המשתתפים יעלו בתורם להופעה וישתתפו בקסמים. המופע היום הרבה יותר קליל, זורם וחווייתי עבור הילדים.

 

הילדים מפעילים את הקסמים

קונספט שחלק מהקוסמים עובדים איתו הוא בעצם העברת השרביט לילדים. המטרה היא שהם יעבירו חלק מההופעה, יהיו הקוסמים של חלק מהקסמים ואף יבצעו אותם על חבריהם. שיתופם במהלך המופע וניהולו גורם להם להרגיש אחראים ושותפים לכוח הגדול של הקוסם וכמי ששמור עמם סוד כמוס וגדול. תוכלו לראות איך ברגע שהילד הופך להיות איש הסוד של הקוסם, כל הווייתו משתנה והוא נהנה מהכוח שניתן לו בבחירת המתנדבים, חלוקת ההפתעות וביצוע הקסם כמי שיודע משהו שהאחרים לא.

 

איך לבחור קוסם?

כשמגיע חודש יום הולדת ישנן לא מעט הכנות של היום הגדול לילדנו. חלק חשוב בהכנות הוא בחירת ההופעה המרכזית של יום ההולדת. אם לאור מה שקראתם בחרתם במופע הקסמים עכשיו מגיע חלק קריטי והוא בחירת הקוסם. אנו נרצה קוסם שידע לעשות אווירה חיובית ומותאמת לילדים, כלומר- מוזיקה מתאימה, תפאורה צבעונית, בגדים מעניינים ובעיקר שיתוף הילדים בבדיחות, בתעלולים ובקסמים שיגרמו לילדים ליהנות ולשמוח לכל אורך ההופעה תוך כדי שהם קשובים ונסחפים אליו.

הרי לכם מקבץ סיבות מדוע הופעה בטעם של פעם רלוונטית גם כיום. קסמים תמיד ילהיבו אנשים בכל הגילאים, ואנחנו אוהבים להיות סקרנים ולגלות דברים חדשים. לכולנו זכור הרגע הזה בילדות שבו ניסינו קסמים שונים על משפחתנו והיינו בטוחים שזה העתיד שלנו, עכשיו תורם של ילדיכם.

ילדים אוהבים קסמים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק דיגיטלי לחברה
הבלוג שלנו
שיווק דיגיטלי לחברות

הנכס החשוב ביותר עבור בעלי חברות הינו מאגר הלקוחות שלהם. באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן להגדיל ולפנות לקהל לקוחות מדויק, זאת באמצעות כלים מתקדמים אשר קיימים כיום בתחום השיווק הדיגיטלי.  

רְהִיטִים
רהיטים
איך לדעת לבחור נכון רהיטים לבית החדש?

בחירה של רהיטים לבית חדש עשויה להביא לא פעם לתסכול. שכן, בשונה מבחירה של רהיטים לבית קיים, כאן צריך להתחיל מאפס. כלומר, לבנות את המרחב העיצובי ללא שום אקססוריז ורהיטים

בניין בשיפוץ
נותני שרות
איזה אזורים בבית הכי כדאי לשפץ

עריכת שיפוצים בבית או בדירת המגורים, דורשת תכנון מראש והכנה מוקדמת. זאת, על מנת למנוע הפתעות או מצבים שבהם נערכים שיפוצים במקום שבו הם ממש לא נדרשים, או לחילופין לא