מה אתם באמת יודעים על מוצרי הביטוח שלכם?

כולנו רגילים לעשות ביטוחים כמעט לכל דבר בחיים האלה. יש אנשים אומנם שעושים ביטוח רק לדירה או לנסיעה לחו״ל, אך לעומתם, יש אפילו אנשים שעושים ביטוח לטלפון הנייד. ואתם? האם אתם יודעים איזה ביטוחים יש לכם? ויתרה מכך, האם אתם זקוקים לכל אותם מוצרי ביטוח? הגיע הזמן להבין שלא תמיד ״כל המרבה הרי זה משובח״ ולפני הכול כדאי שתדעו מה יש לכם ועל מה אתם משלמים. זה נכון שלא כל הביטוחים מאוד יקרים וחלק מהם כן יוכלו לסייע בעת צרה, אבל מה שבטוח זה שכדאי להבין אחת ולתמיד איזה ביטוח יש לכם. שימו לב גם לעובדה שלא אחת הסכומים מאוד גבוהים פשוט כי הסעיפים חוזרים על עצמם בין פוליסות הביטוח השונות וזה כבר ממש מיותר. למה שתשלמו על אותו סעיף פעמיים אם אין בכך צורך ואם אתם יכולים לחסוך את הכסף הזה?

 

הר הביטוח – הדרך הנכונה לעשות סדר בבלגאן

 

ברור לכם שיש לכם בלגאן גדול בכל מה שקשור לביטוח? נדמה לכם שאתם משלמים יותר מידי? אם כך, הר הביטוח זו הכתובת הראשונה שאליה כדאי לכם לפנות. במקום להתחיל לפנות לכל חברת ביטוח שעשיתם אצלה בעבר ביטוח מסוים כדי לנסות לקבל ממנה מידע, אתם יכולים לעשות את הבירור בצורה מרוכזת. זה אומר שתוכלו לפנות אל הר הביטוח כדי לקבל שירות יעיל ומקצועי ואת המידע הדרוש לכם ולראות בצורה כזאת איפה עומדים הדברים. מתוך הדוחות של הר הביטוח עולה כי מעטים מאוד הם האנשים שאין להם מוצרי ביטוח כפולים. לכן בהחלט יכול להיות שגם אצלכם זה המצב ואין ספק שאם תעשו סדר בדברים תוכלו לחסוך לא מעט כסף בכל שנה. אין טעם לשלם מחירים מופקעים ואם על ידי פניה אל הר הביטוח אפשר יהיה לשנות את המצב ולהקטין את הסכומים שאתם משלמים, אז למה לא?

מוצרי הביטוח

האם המערכת יעילה?

התשובה היא חד משמעית כן ולכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל הר הביטוח כבר עכשיו. אם תנסו לקבל את כל המידע הדרוש לכם לבד, סביר להניח שתתייאשו בדרך כי חברות הביטוח לרוב לא ממהרות לתת מענה. לעומת זאת, כאשר את החיפוש עושה עבורכם מערכת ממוחשבת ויעילה, הדברים נראים אחרת. השאירו את הפרטים שלכם אצל הר הביטוח עוד היום ותראו שגם אתם, כמו אזרחים רבים אחרים במדינה, תוכלו להתחיל לחסוך לא מעט כסף מידי שנה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קהל חרדי
אירועים
האם יש סטנדאפיסטים לקהל החרדי?

הציבור החרדי נוטה באופן טבעי לקדם תהליכים מודרניים באופן איטי ומבוקר. מנהיגים חרדים לא ממהרים ליישר קו עם תהליכים שקורים בציבור החילוני, וכשהם כן מיישרים קו זה קורה רק לאחר

ויאגרה למכירה
למבוגרים
ויאגרה ותחמוצת חנקן: המדע מאחורי הגלולה

ויאגרה, שם המותג של סילדנפיל ציטראט, היא תרופה בשימוש נרחב לטיפול בהפרעות זיקפה. הבנת המדע מאחורי ויאגרה כרוכה בחקר האינטראקציה שלה עם תחמוצת החנקן, מולקולה חיונית המעורבת בתהליך הפיזיולוגי של