על אילו סיבות ניתן לקבל פטור ממס הכנסה

מישהו אמר לכם שאתם עשויים לקבל פטור ממס הכנסה ואתם לא בטוחים שהדבר נכון? אם כך, דעו שאתם לא לבד. רבים מגלים ממש במקרה כי יש להם את כל הסיבות המתאימות לקבלת פטור ממס הכנסה. כדי להעלות את המודעות בנושא, ריכזנו את כל הפרטים החשובים בנושא במדריך אחד. הישארו אתנו ותגלו אם אתם זכאים לקבלת פטור ממס הכנסה.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שקרוב משפחה שלנו גילה ממש במקרה שהוא זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה. מדובר בפטור שהחזיר לו לא מעט כסף. הדבר גרם לנו לתדהמה, שכן, עד לאותו רגע שבו הבנו שמדובר בפטור אמתי ולא בסתם שמועה, לא ידענו שיש בכלל אפשרות לזכאות שכזו. בחנו את העניין לעומק תוך סיוע מטעם גורמים שבקיאים בנושא וחזרנו עם המידע שכל אחד חייב לדעת.

 

אילו סיבות יכולות לאפשר לכם לקבל פטור ממס הכנסה?

אחד הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי הם עובדים סוציאליים שמכוונים לא פעם אנשים בעלי נכויות שונות לקבלת

פטור ממס הכנסה. לדבריהם, החוק מציין כי אלו הסיבות שמאפשרות לקבל את הפטור המיוחל:

  • נכות בגובה של כ- 100 אחוזים בעקבות בעיה רפואית יחידה
  • נכות משוקללת בגובה של כ – 90 אחוזים בעקבות כמה בעיות רפואיות שונות
  • עיוורון

אם אתם או הקרובים שלכם עונים על אחת מהסיבות הללו, כדאי שתמשיכו לקרוא את המדריך ותגלו מה עליכם לעשות כעת.

 

הגשת מסמכים לקבלת פטור ממס הכנסה

כדי שתוכלו לקבל את הפטור המיוחל, עליכם למלא טופס בקשה לפטור ממס. מדובר בטופס מספר 1516 שיועבר אל מס הכנסה לצורך קבלת הפניה לוועדה רפואית שתתקיים במוסד לביטוח לאומי. כאן מתחיל ההליך שיאפשר לכם לבדוק מהם אחוזי הנכות שייקבעו לכם בהמשך בוועדה. אחוזים אלו יקבעו בסופו של דבר את גובה הפטור שלכם ממס הכנסה. ראוי לציין כי מדובר בפטור שיכול להחזיר לכם לא מעט כסף.

 

כדאי שתדעו – כדאי להיעזר בחברות למימוש זכויות רפואיות

יש לא מעט חברות למימוש זכויות רפואיות שמלוות את אלו שפונים אל המוסד לביטוח לאומי במטרה לקבל פטור ממס הכנסה. אם התחלתם בהליך וקיבלתם סירוב מסיבה כזו או אחרת או אם טרם התחלתם בהליך כלל, כדאי שתפנו בהקדם אל חברה שבקיאה בנושא ותלווה אתכם לאורך כל הדרך. ליווי מטעם גורמים מוסמכים של חברות מסוג זה, צפוי להגדיל את הסיכויים שלכם לקבל את הפטור. שכן, מדובר באנשי מקצוע שידעו לציין בפניכם מה עליכם לעשות בכל שלב כדי להציג את הנכות שלכם באופן מיטבי.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאפשר לכם לדעת מהן הסיבות לקבלת פטור ממס הכנסה ואיך תוכלו לעשות זאת. מאחלים לכם הצלחה בהליך ושתקבלו את הזכויות שלכם בסיומו.

מס הכנסה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך להשקיע בנדל"ן ראשית
נדל"ן
איך להשקיע בנדל"ן בארץ

שוק הנדל"ן בארץ הוא סבוך ומורכב, אולם באמצעות טיפים אותם נעניק לכם כעת במאמר תוכלו לקבל את כל המידע להשקעת נדל"ן נכונה, בעלות כספית המותאמת להון הראשוני שברשותכם.   השקעה

הבלוג שלנו
הכול על צילום אירועים

צילום של אירועים זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם או לזלזל בהם, ובטח שלא אם עמלתם כל כך קשה על הפקת החגיגה הקרובה. העניין הוא שבין אם מדובר

כספת
פורץ מנעולים
שלבים לפריצת מנעול של כספת

מה עושים כשיש בעיה בכספת הביתית וכאשר היא לא נפתחת? תוהים איך לפתור את הבעיה והאם ניתן לבצע פריצה לבד? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל התשובות.   איתור הבעיה