פתיחת סתימה באסלה

האסלה היא אחת מהמקורות לסתימת ביוב ועלולה להביא לתוצאות הרסניות אם אינה מטופלת כראוי ובזמן. כולנו נמנעים מלהכניס גופים זרים לתוך האסלה, אך ישנם דברים שלא ניתן למנוע. את הסיבות לסתימות באסלה וכיצד פותחים אותן תמצאו במאמר הבא.

 

מהן הסיבות לסתימות באסלה?

לסתימות באסלה יכולות להיות מספר סיבות. כתוצאה משימוש מסיבי בשירותים של כל בני הבית עלולים להיווצר סתימות שניתן למנוע. למשל, יש להיזהר לא להשליך לאסלה מגבונים לחים, תחבושות וטמפונים. כאשר רוצים להשליך שמן משומש אין להשליכו לאסלה מאחר וחומרים שומניים גורמים לסתימות. בנוסף, השלכת כמות גדולה של נייר טואלט, עיתונים, שערות וכד' מצטברים לגושים וחוסמים את מעבר המים.

בבתים עם ילדים קטנים היו גם לא מעט מקרים בהם הסתימות נוצרו מהשלכת צעצועים או משחקים קטנים שירדו עם המים ונתקעו בצנרת. בנוסף, הסתימות נוצרות מבלאי של הצנרת, הצטברות חלודה או סתימה המגיעה מהשכנים. בבתים משותפים סתימה באסלה של השכן יכולה לגרום להצפת ביוב אצלכם אם אתם גרים בקומות שמתחתיו. למידע נוסף בקרו באתר
xblade.co.il.

 

איך פותחים סתימה באסלה?

כאשר מורידים את המים בשירותים ומבחינים שהם עולים למעלה סימן שיש סתימה באסלה. ניתן באופן עצמאי לשחרר אותה בעזרת פומפה, אך לפני הכל רוקנו את המים מהאסלה וסגרו את השיבר. אם הסתימה אינה משתחררת סימן שהיא עמוקה יותר ומהר מאוד תריחו את ריח הביוב עולה. במקרה כזה אין לחכות אלא להזעיק את האינסטלטור מייד מכיוון שבסופו של דבר המים יזרמו ויציפו את חדר השירותים. יש לסגור את ברז אספקת המים הראשי ולא להשתמש בשירותים עד שהבעיה תיפתר.

 

שיטות נוספות לפתיחת סתימה באסלה

שיטות נוספות לפתיחת הסתימה באסלה, בין אם הן נעשות באופן עצמאי ובין אם על ידי האינסטלטור כוללות החדרת קפיץ גמיש ידני המגיע יותר עמוק מאשר הפומפה או ספירלה חשמלית. הספירלה החשמלית היא טכניקה מקצועית המופעלת באמצעות חשמל ומסתובבת תוך חדירה לעומק הצנרת.

פעולה זו מחייבת מקצועיות כיוון שהיא מאוד מלכלכת. שיטה נוספת היא שימוש בחומר כימי לפתיחת סתימות. החומר הכימי מחלחל בצנרת ועשוי לשחרר את הסתימה. יחד עם זאת, מדובר על פתרון לטווח קצר כי הסתימה תחזור עקב צבירת פסולת נוספת. אחת השיטות הזריזות לפתיחת סתימה קלה היא בעזרת דלי עם מים חמים שמוהלים בתוכו כוס עם נוזל כלים. משרים את התערובת בתוך האסלה ומקווים לטוב.

למי שרוצה להתנסות בעוד שיטה לפני שמזעיקים את האינסטלטור, מומלץ לנסות לפתוח את הסתימה עם סודה קאוסטית. פעולה זו מחייבת במסכה לפנים וכפפות גומי כדי לא להיפגע מהחומר.

לסיכום, האינסטלטור הוא האדם המקצועי ביותר לטפל בסתימות בשירותים במיוחד אם הן חוזרות ונשנות. מדובר על פתרון אפקטיבי שיחסוך לכם זמן, מאמץ והוצאות כספיות בעתיד.

סתימה בשירותים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פייל ושות׳ - משרד עו״ד
עריכת דין
נזק שנגרם בשוגג – האם זו רשלנות רפואית?

בתחום הבריאות, המטרה העיקרית היא לספק למטופלים את הטיפול הטוב ביותר האפשרי ולהבטיח את שלומם. עם זאת, ישנם מקרים בהם מתרחשת פגיעה בלתי מכוונת במהלך טיפול רפואי, המעוררת את השאלה

הבלוג שלנו
קונים מצבר לרכב בלי לקרוע את הכיס

רכישה של מצבר חדש לאוטו שלנו לא מחייבת השקעה רבה אשר תקרע לכם את הכיס. רוצים לדעת מדוע? כל הפרטים במאמר הבא. האם בהכרח מצבר יקר, הוא גם מצבר איכותי

פינת ישיבה
עיצובים ושיפוצים
האם אפשר לחדש פרגולה ישנה? המדריך המלא

לפני שנים רבות בניתם פרגולה בביתכם והשנים לא עשו לה טוב? אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון והאם לא הגיע הזמן לחדש את הפרגולה? אם כך, כדאי שתדעו: אפשר לחדש