תביעות נזקי גוף תאונות דרכים

הגשת תביעה עבור תאונת דרכים במהלכה נגרם לאדם נזק גופני כלשהו יכולה להתבצע באמצעות 2 דרכים עיקריות. האחת היא באמצעות סיוע וליווי מטעם עורך דין שבקיא בתחום הנזיקין. השנייה היא פנייה עצמאית אל חברת הביטוח ואל המוסד לביטוח לאומי. במדריך הנוכחי נפרט אודות שתי הדרכים הללו ונציין מהי הדרך העדיפה ביותר לדעתנו. הישארו אתנו כדי שתוכלו לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר.

 

מהן תביעות של נזקי גוף אחרי תאונת דרכים?

 אדם שהיה נוכח בתאונת דרכים עשוי לחוות פגיעה גופנית כלשהי. הפגיעה יכולה להיות קלה ולכלול פציעות חיצוניות, כאבים ואי נוחות. מדובר לא פעם בפציעות אורתופדיות שמצריכות טיפול שיקומי שעשוי לכלול את אחד או יותר מהטיפולים הבאים:

  • פיזיותרפיה
  • הידרותרפיה
  • עיסוי רפואי ועוד

לעומת זאת, פגיעות חמורות יותר עלולות להביא במקרים מסוימים לביצוע ניתוחי חירום שבסופם, מצפה לאדם שעבר את תאונת הדרכים הליך שיקום ממושך. המצבים הללו דורשים הגשת תביעה לחברת הביטוח ולמוסד לביטוח הלאומי כדי שאלו יפצו את הנפגעים אודות הנזק הגופני שנגרם להם. כעת, כשיש לכם את הידע הבסיסי בתחום, אפשר להרחיב אודות הדרכים לקבלת הפיצויים.

 

הדרך הראשונה לקבלת הפיצויים – באמצעות ליווי של עורך דין

 אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים כדי שתדעו שכדי לבדוק את הזכאות שלכם לפיצויים, עליכם לפנות אל עורך דין מוסמך שבקיא בתחום נזקי הגוף. בעת פנייה אל עורך הדין, תתבקשו למסור מסמכים רפואיים ומסמכים שונים שיש לכם מהתאונה עצמה (למשל, תמונות של מקום התאונה, מסמכים ופרטים אישיים של המעורבים בתאונה וכו'). שכן, עורך הדין יבחן אם יש לכם סיכוי לקבל פיצויים ואם כן, הוא יבצע עבורכם את כל הליך התביעה. במידה וטרם מצאתם עורך דין מומלץ, כדאי שתיכנסו לקישור הבא ותיצרו עמו קשר: https://us-lawoffice.co.il.

 

הדרך השנייה לקבלת הפיצויים – באופן עצמאי

הדרך השנייה לקבלת פיצויים היא יצירת קשר באופן עצמאי עם שני הגופים הבאים:

  1. חברת הביטוח
  2. המוסד לביטוח לאומי

אם יש לכם מעט ידע בתחום, אתם בטח יודעים שמדובר כאן ב- 2 גופים שלא פעם מקשים על האזרח. שכן, חברות הביטוח מנסות לא פעם להפחית את גובה הפיצויים כשמתאפשר להן (בעקבות אותיות קטנות שמופיעות בפוליסה) והמוסד לביטוח לאומי ידוע כגוף שלא מקל עם אלו שפונים אליו.

 

אז מה עדיף מבין השתיים?

 סביר להניח שאתם כבר יודעים מהי ההמלצה שלנו מבין שתי הדרכים שצוינו לעיל. במידה ואינכם יודעים, נספר לכם שאנחנו בעד פנייה אל עורך דין. שכן, כך מתאפשר לכם לקבל את הפיצויים שלכם בראש שקט, מבלי לפנות אל הגורמים שעשויים לעשות לכם את החיים קשים עוד יותר.

 

לסיום

 עד כאן המדריך המקיף בכל הנוגע לתביעות של נזקי גוף שאירעו בעקבות תאונות דרכים. אנו מאחלים לכם החלמה מהירה.

תאונות דרכים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זהב ויהלומים
נותני שרות
שעוני יוקרה לגבר

מחפשת את המתנה המושלמת בעבור הגבר שלך? ובכן, באמצעות אתר הצרכנות המוביל בישראל קרי אונליין תוכלי לרכוש לגבר שלך שעון יוקרתי במחיר נוח לכל כיס. כל הפרטים – במאמר הבא.

הדברה מכל סוג
הדברה
מה היא הדברה ביולוגית ומתי נבצע אותה?

בטח יצא לכם לשמוע פעם את השם "הדברה ביולוגית", אבל מה בדיוק המשמעות של אותה הדברה? במאמר זה תוכלו לקרוא על הדברה ביולוגית, מה היתרונות שלה ומתי היא תהיה יעילה