איך להתמודד עם ביקורת מס הכנסה של ה-IRS?

אחד העניינים שמעסיקים יותר מכל את האזרח העובד הוא המס שהמדינה גובה ממנו. עוד משחר ההיסטוריה ממלכות גבו מס מהחקלאים והאיכרים, וכיום הממשלות מפעילות רשויות מס שמטרתן לגבות מס מהאזרחים לפי החוק. IRS אלו ראשי התיבות של רשות המס האמריקאית, האחראית על גביית מס מאזרחי ארצות הברית. מה קורה כאשר יש ביקורת מס הכנסה של ה-IRS? במאמר הבא נבין כיצד ניתן להתמודד איתה.

 

מה זה IRS?

לכל מדינה יש את הרשות האחראית על גביית המיסים שלה. IRS (Internal Revenue Service) היא הרשות של הממשל הפדרלי בארצות הברית שאחראית על גביית המיסים. ארצות הברית, כמו רוב המדינות בעולם, גובה מיסים בצורות כאלו ואחרות מהכנסות של אזרחים בין היתר.

לפי החוק האמריקאי, כל אזרח מחויב לשלם מס, בלי קשר למיקום הנוכחי של המגורים שלו. ה-IRS גובה את המיסים בעיקר באמצעות מס הכנסה. הרשות מבצעת בדיקות בין היתר של דו"חות מס הכנסה שאזרחים אמריקאים מחויבים לשלוח אליה. בדקו עוד על מיסוי אמריקאי עם מס אמריקה.

 

ביקורת מס הכנסה של IRS

החוק בארצות הברית קובע כי כל אזרח מחויב לשלוח דוח על ההכנסה השנתית שלו ל-IRS. הדבר לא חל רק על אזרחים, שכן החוק קובע כי גם מי שבעלי מעמד של תושבות קבע וגם תאגידים וחברות מחויבים בשליחת דיווח זה. כל מי ששולח את הדיווח המדובר ל-IRS חשוף לביקורת מס הכנסה מטעם הרשות.

אזרח, תושב או ארגון יכול להיות חשוף לביקורת זו עקב בעיות ואי סדרים שעולים מהדוח שהוגש, או עקב בדיקה אקראית שמחליט ה-IRS לבצע. המטרה של הבדיקה היא לגלות אי סדרים בדיווחים, ליצור הרתעה ממעבר על חוק תשלום המיסים ומיקסום של כספים שאמורים להיכנס אל קופת המדינה.

 

איך זה מתחיל?

לרוב, מי שהוחלט כי תתבצע מולו ביקורת מס הכנסה, יקבל מכתב המתריע על כך, על מנת שיוכל להתכונן בצורה הולמת. לאחר מכן, הוא יצטרך לארגן את המסמכים הנדרשים מטעם ה-IRS, או להגיע לתשאול בנוגע לפרטים מסוימים. במקרים אחרים, ה-IRS יבצעו פשיטת פתע, לרוב כאשר יש מידע על מקרים פליליים.

 

עבודה מסודרת

ביקורת מס מה-IRS היא לא עניין שולי. הסנקציות שיכולות להיות מוטלות על מי שמתרשל בחובת המס שלו הן קנסות גבוהים ושלילת הדרכון האמריקאי, בין היתר. עבודה מסודרת, הכוללת את כל המסמכים והנתונים הרלוונטיים להכנסתכם, היא דרך התמודדות יעילה עם ביקורות מס הכנסה.

 

היעזרות באנשי מקצוע

באופן כללי, מס הוא עניין מורכב. הוא משתנה מאדם לאדם, כאשר גורמים שונים כמו הכנסה, מקום מגורים, מצב משפחתי ומקום עבודה יכולים לשנות את חובות המס של כל אזרח. במידה ואתם מקבלים מכתב התרעה לפני ביקורת של ה-IRS, אתם זכאים לפנות לאנשי מס המתמחים במערכת המס האמריקאית, כדי להתכונן באופן מקצועי.

ביקורת מס הכנסה

 

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בגידה בזמן אמת
חקירות
אם יש ספק אין ספק – כך תגלו על בגידה בזמן אמת 

ברוכים הבאים למשרד החקירות בן-ד, השותף המהימן שלכם לפיתוח האמת מאחורי הרשת המורכבת של סוגיות מערכות יחסים. כאשר מתמודדים עם אתגרים ואי ודאות בענייני הלב, פנייה לעזרה והכוונה מקצועית הופכת

להראות דרך הזום
אירועים
האם אפשר לבצע מופע דרך הזום?

מאז כניסתה של הקורונה לחיינו, הזום הפך להיות דבר בלתי נפרד מהמציאות. התרגלנו שבימים שאנחנו חולים או מרגישים רע, פשוט מתחברים דרך המחשב. בתקופות של סגרים והתעצמות המגיפה, לא הייתה