האם אפשר לבצע מופע דרך הזום?

מאז כניסתה של הקורונה לחיינו, הזום הפך להיות דבר בלתי נפרד מהמציאות. התרגלנו שבימים שאנחנו חולים או מרגישים רע, פשוט מתחברים דרך המחשב. בתקופות של סגרים והתעצמות המגיפה, לא הייתה לנו ברירה אלא לקיים את רוב חיינו דרך הזום, ועכשיו הזום כבר הפך לנורמה, עם הקורונה או בלעדיה. בעניין זה, ישנן שאלות שחוזרות על עצמן שוב ושוב – האם ניתן לבצע מופע יום הולדת דרך הזום? האם החוויה האנושית תעבור היטב גם דרך המסך? במאמר זה ננסה לענות על השאלה.

 

ההבדלים בין ההופעות

הופעות זום הן אחרות מהופעות מול קהל על הבמה. בין אם זה בהרגשה של הקהל, של המופיע או של מארגני האירוע. הופעות זום דורשות התארגנות טכנית, לעומת הופעות מול קהל שדורשות התארגנות "רגילה", כפי שהכרנו עד היום. במיוחד כשמדובר בהופעות של אמן חושים או מופע טלפתיה ייחודי, שניתן לראות כאן לדוגמה yaron-mind.co.il. הופעות מול הזום מצריכות את המופיעים ללמוד לעמוד מול מצלמה, שזה כישרון שונה לעומת עמידה מול קהל. בנוסף גם להתאמן מחדש על חלקי המופע, שבאים לנו בקלות במציאות, אבל יכולים ליצור בעיות שונות בזום.

 

המטרה של זום

זום מלכתחילה לא נבנתה עבור הופעות או בידור, היא נבנתה לצורך פגישות עסקים. אבל אנחנו תמיד יכולים להפוך את היוצרות ולהשתמש בכלים האלה אחרת. האתגר הוא להתאים את המערכות האינטרנטיות והטכנולוגיות כדי שיצרו סגנון מותאם במיוחד למופע. המוזיקה, הרמקולים, האינטראקציה. על מנת שכל זה יעבור בצורה חלקה ללא תקלות טכניות – יש להכין דברים מראש.

 

האם ניתן להמיר מופע במציאות לזום?

אמני חושים ומופיעים אחרים הם אנשים שמביאים איתם תוכן מיוחד שלא נראה כמוהו לפני כן. כל אמן ומופיע ירצה להדהים את הקהל שלו וליצור אנרגיה מיוחדת. על מנת שהתוכן הזה יעבור בצורתו המדויקת בזום, ויכלול את כל הפעילויות המיוחדות, יש להתאים את התוכן לאינטראקציה אינטרנטית.

כלומר, על אחריות האמן לבדוק את החומרים ולראות מה יכול לעבוד במופעי ה-LIVE באינטרנט ומה לא. הייחודיות תהיה קיימת גם דרך הזום, מה שעל המופיע לעשות זה רק להתגמש ולנסות להבין את המגבלות הטכניות הקיימות. בין אם זה רמקולים יותר טובים, מיקרופון מותאם שלא יעשה רעש רקע ועוד.

 

אמני חושים כבעלי מקצוע

אמני חושים, מלבד היותם בעלי כישרון מיוחד ויכולות שנראות רק אחת לאלפי אנשים, הם גם נמדדים במקצועיות שלהם. אמן חושים שיודע את המקצוע, איך לשנות את ההופעה בהתאם לקהל, ידע גם איך לשנות את ההופעה בהתאם למקום ולתקשורת.

כלומר, התאמת ההופעה לקהל אינטרנטי יגרום גם למופיע וגם לצופים לקבל חוויה יוצאת דופן ומשמעותית. ההופעות האלה בעלות יתרון ענק כשאתה מבודד בבית לבדך או עם שאר המשפחה. להנות מהופעה בזום היא רק אחת מהמעלות הרבות של העידן הנוכחי.

להראות דרך הזום

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עציץ מלאכותי
עיצובים ושיפוצים
כיצד ניתן לעצב בית מחדש לאחר שנפרץ?

אם יש בביתכם דלת פלדלת (שיש שאומרים עליה כי היא "קוראת לגנב"), ואתם מתגוררים בבית שיש לו תנאים אפשריים לפריצה (ולעתים אפילו אם לא), ייתכן מאד שנתקלתם בעבר במצב הלא

ריבית משכנתא
כללי
מה משפיע על גובה הריבית במשכנתא?

מחירי המשכנתאות בישראל ידועים כיקרים. למרות זאת, אנשים לא נרתעים מליטול משכנתאות. והם צודקים. מחיר הריביות רק עולה ועולה עם השנים, ניתן לקחת משכנתא מתוך התייחסות לסיכוני הריבית ולפזר את

משכנתאות
משכנתאות
משכנתא – איך לנהל משא ומתן יעיל מול הבנק?

ברוב עסקאות המשכנתא, נרצה לבצע משא ומתן מול הבנק לצורך קבלת תנאי משכנתא טובים יותר, שיקלו על העתיד הכלכלי שלנו ויטיבו עמו. ניהול המשא ומתן, חייב להיות מקצועי ויעיל, כזה

עבודה בייעוץ חינוכי
קריירה וקורסים
האם אפשר למצוא עבודה בייעוץ חינוכי?

ייעוץ חינוכי הוא תחום מבוקש ומאתגר, המציע מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. יחד עם זאת, חשוב לציין שהתחרות על משרות בייעוץ חינוכי יכולה להיות גבוהה, ולכן חשוב להצטייד בהכשרה מתאימה