האישה נעלה אותך מחוץ לבית? – אלו 4 צעדים שכדאי לנקוט בהם

גברים רבים מגלים ביום בהיר אחד שהם ננעלו באופן מכוון מחוץ לבית. תרחיש זה עשוי לגרום לתחושת כעס שתוביל לתגובה אימפולסיבית שראוי להימנע ממנע. מדריך זה יציג בפניכם את 4 הצעדים הנכונים שתצטרכו לנקוט. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתתנהלו נכון.

 

הצעד הראשון – תמצאו מקום נוח לשבת בו

אם מצאתם את עצמכם מחוץ לכותלי הבית ברגעים אלו ממש, עליכם לעצור לרגע ולנוח. שכן, אתם כנראה נסערים מאוד. נמליץ לכם להגיע לבית קפה, סלון של קרובי משפחה או כל מקום שקט שיאפשר לכם לעכל את שעבר עליכם. הימנעו מניסיונות כניסה לתוך הבית, משום שאלה עשויים לגרור להזמנת ניידת משטרה – תרחיש שראוי להימנע ממנו.

 

הצעד השני – פנו לעורכת דין

אתם לא צריכים להתמודד עם העניין המורכב לבדכם. שכן, יש עורכת דין מומחית לענייני משפחה רחל (רייצ'ל) שחר שתוכל לשמוע את שאירע ולסייע לכם מבחינה משפטית בהמשך הדרך. נסביר שהפנייה אליה מומלצת במידה ותחליטו לנקוט צעדים שיביאו להליך גירושין.

 

הצעד השלישי – תיידעו את בת הזוג אודות התוכנית שלכם להמשך

זה הזמן לכתוב לבת הזוג הודעה ובה תציינו שפניתם לעורכת דין מומלצת בתחום, כדי שזו תדע להכין את עצמה להמשך. נמליץ לשמור על חשאיות וסודיות בכל הנוגע לשיחות שנערכו עם עורכת הדין, משום שיש פעולות רבות שתצטרכו לעשות עד שתחליטו רשמית על הליך הגירושין. הדבר נוגע גם לאנשים שקרובים אליהם – הימנעו מלספר לחברים או בני משפחה אודות הצעדים שתבצעו בקרוב. אלה יוכלו לשמוע על שינוי הסטטוס בשלב מאוחר יותר.

 

הצעד הרביעי –  תאספו ראיות

נמליץ לאסוף בשלב זה כל מיני ראיות שיוכיחו את העוול שאירע לכם מצד בת הזוג עד כה. כך שאם זו נעלה אתכם מחוץ לבית לצורך הדוגמא, עליכם לתעד את המקרה באמצעות תמונות וסרטונים. שכן, אלה ישמשו אתכם להמשך. נמליץ בהזדמנות זו לשמור ראיות נוספות שנוגעות להוצאות כלכליות שונות, למשל:

  • קבלות שקיבלתם על חוגים לילדים
  • מסמכים שיוכיחו את גובה ההוצאות על הנעלה וביגוד
  • חוזה שיראה את גובה השכירות ועוד

השתדלו לשמור את כל המידע על גבי ענן, כדי שיהיה לכם גיבוי לעת הצורך. שמירת המסמכים על גבי מחשב או מכשיר נייד בלבד עשויה להוות סיכון, מכיוון שפגיעה הכי קלה במכשיר, עשויה להוביל להיעלמותם לצמיתות.

 

לסיום

עד כאן 4 הצעדים שצריך לבצע במידה ונעלו אתכם בכוונה מחוץ לדלת הבית. בשלב זה אתם יודעים מה תצטרכו לעשות בכל רגע נתון, כך שנותר לנו רק לאחל שתיישמו את המידע שהוצג לעיל, כדי שתגיעו בסופו של דבר לבית המשפט לענייני משפחה עם כל הראיות שיוכיחו את העוול שאירע לכם לאורך השנים בזוגיות הנוכחית.  

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הבלוג שלנו
נופש כשר בכל פינה בעולם

בעבר היציאה לחופשה עבור משפחות דתיות או שומרות מסורת הייתה הרבה יותר מורכבת. העניין העיקרי היה להתעסק באוכל ולמצוא אינספור פתרונות יצירתיים לכל נושא הכשרות, שכן לא בכל מקום שנגיע

תביעות נזקי גוף
עריכת דין
תביעת נזקי גוף בגין אובדן כושר עבודה

לנזקי גוף עלולים להיות השלכות הרסניות, במיוחד כאשר הם מובילים לאובדן כושר עבודה. אנשים שחווים ירידה ביכולתם לבצע את תפקידם המקצועי, עלולים להתמודד עם קשיים כלכליים משמעותיים, בשל פוטנציאל ההשתכרות

חברת ניקיון ראשית
הבלוג שלנו
Weclean

חברת Weclean חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות, והיא מבצעת זאת בהצלחה חסרת תקדים תוך מתן שירות מיטבי עבור הלקוחות הנאמנים והמרוצים אשר מלווים אותה שנים