מיחזור משכנתא – האפשרויות העומדות בפניכם

מיחזור משכנתא הינה האפשרות לקחת משכנתא מחודשת על הסכום שנותר לכם לשלם עד לסילוקה של הקודמת, ובתנאים נוחים יותר עבורכם. הרעיון העומד מאחורי כך נעוץ בעובדה שניתן להניח כי מצבה הכלכלי של משפחה משתנה באופן ניכר במהלך פרק זמן של שנים (משכנתא נלקחת לפרק זמן הנע בין 5 עד 40 שנים). כלומר, מהלך זה מאפשר למעשה לשנות, להגדיל או להקטין, את גובה ההחזר החודשי על מנת להתאימו ליכולת הכלכלית של המשפחה.

אפשרויות

מיחזור משכנתא – האפשרויות העומדות בפניכם

חשוב לא לעוט על מהלך זה כעיוור, אלא להבין את כלל ההשלכות המתלוות אליו. על מנת לקבל את ההחלטה באופן הטוב והמושכל ביותר, בידכם לערוך מספר פעולות. צוות כותבי מאמר זה הכין עבורכם רשימה של הדרכים בהן מומלץ לעבור על מנת להבין במלואו את כדאיותו של המהלך.

  • שימוש במחשבון משכנתא: ברחבי האינטרנט, וכמובן גם באתרי הבנקים השונים, תוכלו למצוא תוכנות לחישוב כדאיות הבחירה במיחזור משכנתא ואת כל מה שאתם צריכים לדעת על מיחזור משכנתא. תתבקשו להכניס מגוון נתונים (גובה ריבית נוכחית, גובה ריבית עתידית, סכום תשלום נותר וכו') ובהתאם תתקבל תוצאה המתיימרת להציג את כדאיותו של המהלך.

 

  • שכירת שירותי מומחה: כן, אנחנו יודעים שישראלים לא מאמינים בשכירת שירותיו של מומחה לשם ייעוץ (כי אנחנו הרי יודעים הכול), אך בהחלט כן מומלץ לעשות כן. לרובנו המוחלט אין כל ניסיון בניהול משא ומתן מול הבנק, ועל כן שכירת שירותיו של מומחה למיחזור משכנתא בהחלט יכולה לסייע בהשגת תנאים טובים. כמובן כי ישנה עלות בצד הדבר, אך בידו של ייעוץ פיננסי איכותי לחסוך לכם כסף רב – חשבו על כך ואל תפסלו על הסף את הרעיון.

 

  • קביעת פגישות מרובות: על פי נתונים שפורסמו, הישראלים מעדיפים להמשיך ולנהל את כספם בסניף הבנק המוכר להם. עם זאת, ועל מנת לקבל הצעות מגוונות (וכמובן להבין את הסטטוס קוו בשוק המשכנתאות) מומלץ לקבוע פגישות במספר בנקים שונים. בזכות הרפורמות בעולם הבנקאות הישראלי, ניתן לעשות מיחזור משכנתא בעידן המודרני בבנק שונה מזה בו לקחתם את המשכנתא הראשונה. גם אם תבחרו לבסוף להישאר בסניף הבנק המוכר לכם, ייתכן ותוכלו לנייד אליו את התנאים האטרקטיביים בהם פגשתם.

 

  • התייעצו! מאחר והליך של מיחזור משכנתא נושא במשמעות כלכלית עצומה, חשוב להקפיד לאסוף מידע רב ככל הניתן, ואם ניתן לעשות זאת מאנשים עליהם אתם סומכים – כמובן שהדבר עדיף. באם הדבר אפשרי מבחינתכם, התייעצו עם חברים ומכרים עליהם אתם סומכים ועברו את ההליך בעצמם. תוכלו גם להיוועץ בפורומים שונים אך דעו כי יש לקחת את המידע הנמצא שם בעירבון מוגבל.

חשוב לא ללכת שבי אחר הצעות אשר נראות אמנם כאטרקטיביות במבט ראשון, אך טומנות בחובן סעיפים בעייתיים. בחרו את ההצעות העומדות בפניכם באופן מושכל וזאת על מנת להתחיל תהליך של מיחזור משכנתא באופן הנכון ביותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדת יום הולדת עם כובע יום הולדת
אירועים
מהי החשיבות של יום הולדת לילדינו?

ניתן להניח שמרבית ההורים רואים חשיבות בקיום מסיבת יום הולדת לילדיהם אך ורק בשביל ההנאה, המתנות והתחרות מול הורים אחרים שחגגו מסיבות יום הולדת גדולות, ולא בגלל שהם מודעים לחשיבות

חיתוך בטון
בעלי מקצוע
כיצד מנסרים בטון?

הדרך היחידה לנסר ולחתוך בטון היא להשתמש בציוד ייעודי, חזק ואמין. עם זאת, כיום ניתן לתאם שירותי ניסור וחיתוך מן הסוג הזה בצורה מקצועית כדי לשלב את התוצר במגוון רחב

הבלוג שלנו
כך תקנה טבעת מקסימה להצעת נישואין

אם אתה נמצא היום בפרק ב' בחייך מבחינת האהבה ואם ברור לך שהאישה החדשה שנכנסה לחייך היא האישה שאיתה היית רוצה להתחתן, הגיע הזמן שתציע לה נישואין. זה לא משנה