מהי החשיבות של יום הולדת לילדינו?

ניתן להניח שמרבית ההורים רואים חשיבות בקיום מסיבת יום הולדת לילדיהם אך ורק בשביל ההנאה, המתנות והתחרות מול הורים אחרים שחגגו מסיבות יום הולדת גדולות, ולא בגלל שהם מודעים לחשיבות שיש לאירוע זה מבחינה נפשית והתפתחותית של ילדיהם. לא מעט אנשים מבוגרים יודעים לספר על החסך שלהם מילדותם, שנובע מכך שלהוריהם לא היה זמן או כסף כדי לחגוג להם מסיבת יום הולדת כמו שצריך. מדובר בפצע נפשי אמתי שאינו מגליד עם השנים אך גורם לכך שהורים אלה, יעשו הכל על מנת לחגוג לילדיהם בכל שנה, יום הולדת כראוי. 

 

אירוע חברתי כשילדכם במרכז

חגיגת יום הולדת ממקמת את ילד יום ההולדת במרכז, כולם מגיעים בשבילו, אופים עוגה לכבודו, נותנים לו מתנות ומברכים אותו. יום הולדת הוא אירוע חברתי שבו ילד יום ההולדת נמצא במרכז בין אם הוא ילד מקובל או לא, בין אם הוא ביישן או לא ולכן, מדובר ברגע חשוב לכל ילד שנמצא עדין בשנות ההתפתחות הרגשית והחברתית שלו. זה הרגע שבו הזרקור מופנה אליו והוא עשוי להרגיש מאוד נאהב ורצוי. מדובר באירוע שבו בגילאים צעירים חברויות חדשות יכולות לקרום עור וגידים ולקדם את הקשרים החברתיים של הילד.

 

עושים הכל ביחד

חגיגת יום הולדת היא הזדמנות מצוינת להפעיל את הילדים https://www.ls-party.co.il ולאפשר להם להתנסות בעבודת צוות, באמצעותו של מפעיל ימי הולדת מנוסה. בבית הספר נמצאים הילדים בכיתה עם הרבה ילדים אולם, האינטראקציה בניהם מוגבלת ולכן, הכיתה היא איננה מקום אידאלי לפיתוח הקשרים הבין אישיים בין הילדים. לעומת זאת, ביום הולדת ניתן להפעיל את הילדים יחדיו, לתת להם משימות מהנות משותפות, ולכוון אותם לפעול יחד תוך עזרה ושיתוף האחד של השני.

 

לילד שלכם לא משנה כמה זה גדול ויקר

הילדים שלכם לא מחפשים יום הולדת גדול ויוקרתי, הם אינם זקוקים לפירוטכניקה והדר. ילדים קטנים מחפשים את הרגשת השמחה ממשהו יוצא דופן, להיות עם החברים שלהם, לשחק וליהנות. הם יהיו מאושרים מעוגת יום הולדת שתוגש כשברקע מושמעים שירי יום הולדת שמחים, זה לגמרי יספק אותם. יתרה מכך, יום ההולדת זו הזדמנות, ללא קשר למצבכם הפיננסי, ללמד את ילדכם שהערך החשוב הוא חברות, שיתוף ושמחה, ולא צריכה מוגזמת וראוותנות.

 

התאימו את החגיגה לילדכם

על מנת שתפיקו את המקסימום עבור ילדכם, ולמרות שאולי מדובר בילד מאוד קטן, בררו יחד עמו מה מתאים לו. האם היה רוצה אירוע עם הרבה ילדים או מעט ילדים, האם הוא רוצה קוסם או מפעילה שמגיעה כדמות טלוויזיונית מוכרת, איזו עוגה הוא היה רוצה וכן הלאה. ככל שתשכילו להתאים את החגיגה לאופיו של ילדכם, כך הוא ייהנה יותר ויישמר לו זיכרון חיובי מהאירוע.

 

לסיכום

יום הולדת לילדכם אינו רק אירוע ויש לו משמעויות עמוקות חשובות ביותר. עשו זאת ועשו זאת נכון כדי שילדכם יישא בקרבו זיכרונות ילדות טובים מימי ההולדת שלו.

עוגת יום הולדת

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משכנתאות
משכנתאות
משכנתא – איך לנהל משא ומתן יעיל מול הבנק?

ברוב עסקאות המשכנתא, נרצה לבצע משא ומתן מול הבנק לצורך קבלת תנאי משכנתא טובים יותר, שיקלו על העתיד הכלכלי שלנו ויטיבו עמו. ניהול המשא ומתן, חייב להיות מקצועי ויעיל, כזה

עגיל בצורת לב
טיפים להתמודדות
עגילי יהלום צמודים או עגילים נופלים?

בעבור בנות רבות ישנה התהייה שמא יהיה כדאי לרכוש עגילי יהלום צמודים או עגילים נופלים. ובכן, נוכל לומר בפשטות כי שני סוגי העגילים הללו יוכלו להיות מעולים והבחירה הנכונה תהיה

ארונות פינתיים
רהיטים
פתרונות ריהוט לניצול כל שטח בבית

בכל בית קיימים פרטי ריהוט שונים, הממלאים הן תפקיד פונקציונאלי והן תפקיד עיצובי. אחד האתגרים המהותיים העומדים בפנינו בעת בחירת הריהוט המתאים ביותר לבית,  הוא למצוא את פתרונות הריהוט שיאפשרו