ההבדל בין ספריות פינתיות לספריות רגילות

הספריות הפינתיות מככבות בבתי אב רבים. נדמה שבשנים האחרונות אלה תפסו את מקומן של הספריות הרגילות ששימשו אותנו בעבר. עובדה זו גרמה לנו להעלות מדריך בנושא שיציג את ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין השתיים, במטרה להבין מהן הסיבות שמובילות אותנו לבחור דווקא בספרייה הפינתית. הישארו כאן ותגלו את האינפורמציה המרתקת שריכזנו בנושא.

 

ספריה פינתית – מהי?

אנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם מכירים מקרוב את הספריות הרגילות. לכן, בחרנו להסביר בקצרה אודות הספרייה הפינתית ששמה רומז על מיקומה בחלל. שכן, זו ניצבת בפינת החדר או חלל קהילתי כלשהי (מרכז למידה, מרכזים קהילתיים ועוד), משום שהיא מעוצבת באופן כזה שמתאים לפינת החדר. כלומר, לחיבור של 90 מעלות שמתקיים בין 2 קירות.

 

ההבדל ה 1 – הגמישות או אי הגמישות בהצבת הספריות

אי אפשר לערוך השוואה בין ספריות פינתיות בהתאמה אישית לבין ספריות רגילות, מבלי לציין את אופן ההצבה של כל אחת מהן בחלל. כידוע, הספרייה הפינתית תתאים לנישה של 90 מעלות בלבד. כאשר ניתן למקם את הספרייה הרגילה בכל מקום בחדר. לדוגמא: צמוד לקיר משמאל, צמוד לקיר מימין ואפילו באמצע החדר, ללא הצמדה לקירות.

 

ההבדל ה 2 – העיצוב

ספריות פינתיות תופסות את העין יותר מאשר ספריות רגילות, פשוט בגלל שהן מעוצבות באופן ייחודי שקשה להתעלם ממנו. מי שבוחרים בספרייה פינתית, הם בדרך כלל אנשים שיש להם ניסיון בעיצוב פנים. כך שהם יודעים שמדובר בעיצוב ייחודי שהופך כל חדר פשוט ליפיפה. נוסיף להבדל זה את העובדה החשובה שנוגעת לעיצוב בהתאמה אישית, שבא לידי ביטוי בדרך כלל בספריות פינתיות בלבד ולא בספריות רגילות.

 

כך תבחרו את הספרייה המתאימה לכם

סביר להניח שבשלב זה אתם תוהים איזו ספריה תשמש אתכם על הצד הטוב ביותר. אם כך, כדאי שתבחנו לרגע את החלל שבו אתם מתכננים למקם את הספרייה. לאחר שתעשו זאת, תצטרכו לסמן את האזורים שבהם מתאים להציב את הספרייה. בשלב זה אתם תגלו אם החלל מאפשר הצבה של ספרייה פינתית או לא. נסביר שיש חללים עם פינות עגולות או תקרות נמוכות שלא מאפשרות לשלב ספרייה מסוג זה. אם זה המצב אצלכם, תצטרכו לבחור בספרייה הרגילה. שימו לב, אם תגלו שיש אפשרות להוסיף ספרייה פינתית, תצטרכו פשוט לבחור את הדגם המתאים וליהנות מספרייה מיוחדת שתעודד אוריינות ואהבה לספרים בקרב הסובבים.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את ההבדלים שבאים לידי ביטוי בין ספריות רגילות וספריות פינתיות. כנראה שבשלב זה אתם מבינים מה גורם לכל אחד לבחור בספרייה המתאימה לו מבין השתיים, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירה הנכונה בהתאם לסוג החלל והעיצוב הקיים בו. נאחל בהזדמנות זו שתבחרו נכון ושתתחדשו!

ספרייה פינתית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תלמיד
טיפים להתמודדות
קורס עיצוב גרפי במכללת סולו

 על רקע ריבוי החידושים הטכנולוגיים בעת המודרנית של ימינו הצורך באנשי מקצוע חריפים בתחום העיצוב הגרפי מצוי במגמת עלייה. דמות המעצב הגרפי הפכה חיונית והכרחית בעולם המחשבים והגרפיקה בשנים האחרונות. ולכן,

בית ומטבעות
פיננסים
החזר מס על המשכנתא – איך מקבלים אותו?

בשעה טובה- הגעתם ליעד הנכסף ואתם מבקשים לקנות נכס! בין אם מדובר בבית, דירה או נכס להשקעה, העיקר שהוא שלכם. לשם כך קרוב לוודאי שתזדקקו למשכנתא. האם אתם יודעים שעבור

הבלוג שלנו
ניקוי שטיחים: הטרנד של 2019

ניקוי שטיחים היא פעולה מורכבת ומייגעת אשר גורמת לרוב לבזבוז של זמן, כמו גם מאמץ. אולם כעת תוכלו גם אתם להצטרף לטרנד הבולט של שנת 2019 – ניקוי שטיחים ע"י