השוואת חברות ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא ביטוח המכסה אתכם במקרים של אירועים רפואיים בלתי צפויים בזמן נסיעה לחו"ל. חברות הביטוח מציעות כיסויים שונים ולכן מומלץ להשוות ביניהן. המאמר יעסוק בהשוואה בין חברות הביטוח השונות.

 

מדוע צריך לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק לכם טיפול רפואי בחו"ל בגין הוצאות רפואיות כמו, בדיקת רופא, אשפוז, רכישת תרופות, טיפולים ואמבולנס. הביטוח גם מכסה ביטול או קיצור נסיעה כאשר מאושפזים ולא יכולים לנסוע או אשפוז של קרוב מדרגה ראשונה. בנוסף, הביטוח מכסה כבודה שנאבדה או נגנבה ומעניק כיסוי להוצאות הכרחיות. יש לציין שלא כל חברות הביטוח כוללות את ביטוח הכבודה או קיצור וביטול נסיעה בפוליסה ויש לשלם עליהם בנפרד.

 

מהם הגורמים להשוואה בין חברות ביטוחי הנסיעות לחו"ל?

ראשית, יש להשוות את מחיר הביטוח בין חברות ביטוחי הנסיעות השונות. חשוב לזכור כי עלות הביטוח משתנה בהתאם לגורמים רבים, כגון: גיל המבוטח, יעד הנסיעה ומסלול הנסיעה. שנית, חשוב לבחור ביטוח המכסה את הצרכים וההעדפות האישיים שלכם. ישנם סוגים שונים של ביטוח נסיעות המכסים מגוון רחב של אירועים. שלישית, חשוב לקרוא בעיון את תנאי הביטוח כדי להבין מה בדיוק מכוסה. להשוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל בקליק >>>.

 

לאלו תנאים בביטוח הנסיעות יש לשים לב?

חשוב לדעת מהם תנאי הביטול של הביטוח, במקרה של ביטול נסיעה. בנוסף, חשוב לדעת מהו סכום ההשתתפות העצמית בביטוח, במקרה של אירוע. כמו כן, חשוב לדעת מהו סכום ההשתתפות העצמית בביטוח במקרה של טיפול רפואי בחו"ל.

 

כיצד להשוות בין חברות ביטוח נסיעות?

ישנן מספר דרכים להשוות חברות ביטוח נסיעות. ניתן לבצע השוואה עצמית. כלומר, ניתן להשוות חברות ביטוח נסיעות באופן עצמאי על ידי פנייה לאתרי האינטרנט של החברות או על ידי שימוש במחשבונים השוואתיים. ניתן גם להשוות בין חברות הביטוח באמצעות סוכן נסיעות ולהתאים את הביטוח לצרכים האישיים שלכם. שימו לב שהסוכן אינו מחויב לחברת ביטוח מסוימת. ישנן אף חברות השוואת מחירים המציעות השוואות בין חברות ביטוח נסיעות על בסיס פרמטרים שונים.

 

טיפים להשוואה בין חברות ביטוחי נסיעות

כאשר אתם משווים בין חברות ביטוחי נסיעות, השוו את כל הפרמטרים החשובים לכם. אל תסתכלו רק על המחיר, אלא השוו גם את הכיסויים, תנאי הביטוח ושירות הלקוחות. בנוסף, השתמשו במחשבון השוואתי שיעשה את העבודה בזריזות. בחרו בחברת ביטוח שתעניק לכם מענה על כל השאלות שלכם. להלן החברות המובילות בשוק.

 

חברות הביטוח המובילות בישראל

  • פספורטכארד
  • הפניקס
  • מגדל
  • כלל
  • הראל
  • איילון

 

סיכום

ביטוח נסיעות הוא ביטוח חשוב המסייע להגן עליכם במקרים של אירועים בלתי צפויים בזמן נסיעה לחו"ל. חשוב להשוות בין חברות הביטוח השונות לפני רכישת הביטוח, כדי למצוא את הביטוח המתאים ביותר לצרכים וההעדפות האישיים שלכם.

חברת ביטוח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתחם תיירותי
תיירות
הקאמבק

יודעים מי עשה את הקאמבק המטורף ביותר שהאנושות ידעה מזה שנים? כן, אתם מנחשים נכון, תחום התיירות התורים המתארכים של נתב"ג, הצורך להגיע לטיסה 4 שעות לפני והפעם לא באשמת

שיווק דיגיטלי לחברה
הבלוג שלנו
שיווק דיגיטלי לחברות

הנכס החשוב ביותר עבור בעלי חברות הינו מאגר הלקוחות שלהם. באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן להגדיל ולפנות לקהל לקוחות מדויק, זאת באמצעות כלים מתקדמים אשר קיימים כיום בתחום השיווק הדיגיטלי.