מה הם הפרמטרים לפיהם נדע האם התינוק מוכן לנעלי צעד ראשון

המדד הכי טוב לדעת האם הקטנטנים שלנו זקוקים לנעלי צעד ראשון הוא למעשה הרגע  הזה שהם כבר לא מנסים ללכת אלא, הם כבר הולכים את צעדיהם הראשונים. מהרגע שהתינוק/ת שלנו גילו את העולם הנפלא של ההליכה, של העצמאות והחופש, אי אפשר לעצור אותו וגם אין סיבה לכך, רק צריך להשגיח ולתת להם את הנעליים המתאימות ביותר לשלב הזה שיתנו להם את התמיכה הנדרשת עם הנוחות המרבית ביותר.

 

לא כדאי להקדים את המאוחר

עם כמה שזה מפתה מאוד לרכוש נעליים לקטנטנים שלנו, במיוחד שהם כאלה קטנות מתוקות ומקסימות, ההמלצה הגורפת מכל אנשי המקצוע וגם מהורים מנוסים, היא לחכות עד הרגע הנכון. נעליים הם בהחלט רכישה שחוזרת על עצמה מספר פעמים משום שכף רגלם הקטנה של התינוקות כל הזמן גודלת ומתרחבת ומקבלת צורה שונה בכל פעם, לכן חשוב לחכות עד לרגע שהם הולכים באמת ולא מהשלב שהם רק מנסים ללכת.

כמו כן הליכה עם כף רגל יחפה היא בהחלט מומלצת אך יחד עם זאת לכל זוג הורים יש את הגישה שלהם בעניין רכישת נעלים לתינוקות שלהם. יש הורים שיעדיפו לחכות עד שילדיהם ילכו ויהיו יציבים במאה אחוז, ויש כאלה שלא.

 

רגע האמת

כשמתוקים שלנו החלו ללכת יפה ובאופן יציב, גם אם הם עדיין נופלים וקמים, זה עדיין נחשב משום שבכל יום שעובר הם רק מתגברים על הקושי ומתקדמים בכל פעם. ואם שאלתם את עצמכם מתי קונים נעלי צעד ראשון אז בהחלט זה הזמן ואלו הסימנים.

ואכן רגע האמת הגיע ואתם הולכים לקנות נעלים למתוקים אבל עוד חוששים ולא בטוחים על מה כדאי לשים לב ואיך בדיוק זה נראה ומה הכי עדיף ובכלל האם יש חברות מסוימות שכדאי לקנות מהם? אז הנה כמה דגשים שבהחלט צריך להביא בחשבון:

  • נעלי צעד ראשון חייבות להיות קלות מאוד.
  • נעלי צעד ראשון חייבות להיות מחומרים "נושמים" כמו עור.
  • נעלי צעד ראשון חייבות להיות גמישות מאוד כדי לאפשר תזוזה מלא לכף רגלו של התינוק.
  • נעלי צעד ראשון שונות במידתן ובגזרתן כמו כף רגלם של התינוקות לכן מדידה היא שלב חיוני בהחלט כדי שיהיה נוח וכדי שהתינוק יאהב וירצה לנעול את נעליו החדשות

 

לסיכום

מהשלב שבו התינוק שלנו צועד את צעדיו הראשונים והמתוקים זהו הזמן הנכון להגיע לחנות נעליים ולהתחיל במדידות. וכיצד נדע שאכן הנעל מתאימה ונוחה? עוד בבית שהתינוק רגוע ושליו, ניקח סרט מדידה ונמדוד מקצה הבוהן ועד הנקודה האחורית של הקרסול את מספר הסנטימטרים של כף רגלו.

לאחר מכן נאפיין את צורת כף הרגל, האם כף רגלו של התינוק רחבה? צרה? ולפי זה נפנה לדגמים שמתאמים לפרמטרים הללו. לאחר כל אלה, נהיה קשובים לתנועות הגוף של התינוק וננסה להבין מהם האם נוח לא או לא. בהצלחה!

נעלי צעד ראשון

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לדעת מיחזור משכנתא
הבלוג שלנו
כל מה שרצית לדעת על מיחזור משכנתא

הגורמים להחלטתכם לבצע מיחזור משכנתא יכולים להגיע מתוך שינויים בכלכלה הישראלית, העשויים להשפיע עמוקות על החזרי ההלוואה החודשיים שלכם. בנוסף, ייתכן ואתם נמצאים במצב כלכלי שונה לחלוטין מזה שהייתם בו

אסדו
לבית ולגינה
מנגל גז – איך לנעול אותו מפני בעלי חיים

בבתי אב רבים בארץ מגדלים כיום או לפחות גידלו בעברם חיות מחמד, כאשר שני סוגי בעלי החיים הנפוצים ביותר בגידול ביתי בארץ הם כלב וחתול. מדובר בחיות מחמד שאוכלות בשר,

מה המחיר לניקוי בית?
ניקיון
מה המחיר לניקוי בית?

אם נפגוש ביום בהיר אחד דג זהב שיבקש מאתנו למסור לו 3 משאלות, היינו מבקשים בראש ובראשונה שתהיה לנו חברת ניקיון צמודה שתשמור על הבית שלנו נקי לאורך זמן. אנחנו