כמה עולה ביטוח חובה

קניתם מכונית חדשה ואתם מתלבטים איפה לעשות ביטוח? רוצים לשלם את הסכום הכי נמוך שאפשר? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמוטרדים מהשאלה כמה באמת הגיוני לשלם על ביטוחים בימינו. רבים מתלבטים לגבי הסוגיה ולכן יש גם לא מעט כלים שמשווים בין מחירים הביטוח, אז למה שלא תערכו גם אתם השוואה רצינית בנושא.

מה קובע את המחיר הסופי של הביטוח?

עוד לפני שאתם מחפשים לכם מחשבון ביטוח חובה שבו תוכלו לעשות שימוש, כדאי יהיה להבין מה בעצם משפיע על מחיר הביטוח. בפועל מספר גורמים יכולים להשפיע על עלות הפוליסה, כמו לדוגמא, השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. לכל חברה יש תעריפים אחרים ולכן כדאי בכלל להשקיע בהשוואת מחירים. בנוסף, נהג חדש ונהג צעיר ישלמו תמיד יותר לעומת נהגים וותיקים ובעלי ניסיון. לא אחת קורה שגם העבר הביטוחי של הנהג ישפיע על העלות, שכן אם מדובר על נהג שהיה מעורב בלא מעט תאונות בעברו, כנראה שחברת הביטוח תגבה ממנו מחירים גבוהים יותר.

רכב מבוטח

מה עוד חשוב לברר כאשר מחפשים חברת ביטוח?

היה לכם נדמה לרגע שהדבר היחיד שחשוב זו השאלה כמה אתם משלמים לחברת הביטוח? אם כך, כדאי שתדעו שבפועל זה לא מדויק. למעשה, כדי להיות בטוחים שיהיה לכם אל מי לפנות ברגע האמת, חשוב גם לברר שאתם פונים אל חברת ביטוח עם ניסיון ועם לא מעט לקוחות מרוצים. האם החברה מעמידה לרשות הלקוחות של פקידים שיתנו מענה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע? אל תשכחו שאתם לא באמת יכולים לדעת מתי תזדקקו לשירותי חברת הביטוח ולכן יש טעם לבחור חברה שחלק מהשירות שלה כולל זמינות בכל עת.

על מה בדיוק אתם משלמים?

אם הייתם מחפשים היום חברת נדל"ן מומלצת שיכולה לתת לכם שירות, הייתם רוצים להבין היטב מראש על מה אתם משלמים לו ומה כלול בחבילת השיווק שהוא מציע לכם. זה מה שאנחנו מציעים לכם לעשות גם כאשר אתם מחפשים חברת ביטוח טובה. שימו לב שבין אם אתם רוצים לעשות ביטוח חובה בלבד ובין אם אתם רוצים לעשות גם ביטוחים אחרים, כמו ביטוח צד ג' או ביטוח מקיף, כדאי יהיה לברר מה כלול בפוליסה. הדבר האחרון שתרצו זה להגיע למצב שבו אתם זקוקים לשירות ולעזרה של חברת הביטוח אך בסופו של דבר למעשה השירות לא יהיה כלול בפוליסה. לכן יש לרדת לעומקם של הפרטים, לעשות את הבירורים הנדרשים ולראות שאתם מבינים על מה אתם משלמים. זכרו שלעיתים כן כדאי יהיה לשלם מחיר קצת יותר גבוה אם בסופו של דבר זה מה שיגרום לכך שברגע האמת תקבלו מענה ותצאו יותר מרוצים. ביטוח לרכב זה מסוג אותם הדברים שאיש מאיתנו לא ירצה להפעיל אך חשוב מאוד לעשות זאת כמה שיותר מהר.

למידע נוסף כנסו: http://practic.org.il

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עיצובים ושיפוצים
ארונות לכל מטרה

דרוש לכם ארון חדש ולא לגמרי ברור לכם איזה לקנות? ראיתם אינספור אפשרויות ורק הלכתם לאיבוד? עיינו בטיפים המובאים כאן לפניכם, כי אין ספק שהם יעזרו גם לכם לבחור את

מטבח ראשית
עיצובים ושיפוצים
ארונות למטבח – המלצות לעיצוב המטבח

החלטתם שהגיע הזמן לשנות את המטבח שלכם ואת העיצוב שלו? מתלבטים איזה ארונות חדשים כדאי לקנות למטבח? אתם לא לבד. זה ידוע שהמטבח הוא לב ליבו של הבית ולכן כדאי

חתול יושן
חיות
מה פירוש חתולים בחלום?

החתול היא חיה שניתן למצוא בבתים שונים וכמובן גם ברחוב. כמעט כל אחד זוכה לאינטראקציה כלשהי עם חתולים במהלך חייו, בין אם מדובר באינטראקציה נעימה ובין אם מדובר באינטראקציה אחרת.