נעילת מטבח חוץ – האם זה פתרון טוב נגד חיות ומזיקים?

מטבח חוץ משפר את איכות החיים, מתאים לאירוח של חברים ובני משפחה וגם משביח את הערך של הנכס. עם זאת, חשוב מאוד להתייחס אל סיכונים שונים שיש בגינה או בחצר ולמצוא פתרונות כמה שיותר יעילים עבור נוכחות של חרקים ומזיקים.

בעלי בתים פרטיים עם גינה או חצר חייבים לשקול בחיוב את האפשרות של הוספת מטבח חוץ. בעבר מטבח מן הסוג הזה היה כרוך בהוצאה כספית גבוהה, אבל כיום אפשר לבנות אותו בהתאמה אישית ועל פי הצרכים השונים של קהל היעד.

בטווח הקצר, היתרון הכי גדול של מטבח חוץ בא לידי ביטוי בכך שהוא משפר את איכות החיים. באמצעות המטבח אפשר להתחיל לארח חברים ובני משפחה ולהפסיק לדאוג מבעיות של מקום, נגישות ומרווח. בטווח הארוך, מטבח חוץ גם משביח את ערך הנכס ולמעשה מחזיר את ההשקעה לפני השכרה או מכירה.

 

האיומים שיש בחלל החוץ

הבעיה היא שכל מטבח חוץ חשוף לסוגים אחרים של איומים בהשוואה לחלל הפנים. כך למשל מטבח בגינה, בחצר או במרפסת עלול לסבול מבלאי מואץ בגלל חשיפה ללחות בקיץ וכמויות גדולות של משקעים וגשמים בחורף. במקביל, יש חרקים ומזיקים שנמצאים כל הזמן סביב המרחק ונמשכים אל שאריות המזון וחומרי הגלם.

החדשות הטובות הן שחברות גדולות כמו D&S למשל מספקות פתרונות מתאימים עבור סיכונים מן הסוג הזה. בין היתר, אפשר כיום לבנות מטבח חוץ עם נעילה מתאימה. הנעילה של הדלתות למעשה מנטרלת את רוב האיומים והיא גם עוזרת לתחזק את המטבח בלי שייגרמו לו נזקים.

 

איך בוחרים מטבח חוץ?

נעילת מטבח חוץ היא פתרון טוב נגד חיות וחרקים, אבל עדיין צריך לבחור את הדגם המתאים. בשביל לבחור את הדגם המתאים, משווים קודם כל בין סוגים שונים של מטבחים על פי המפרט שלהם. לאחר השוואה בין סוגי המטבחים על פי המפרט, קל יותר לדעת כמה דלתות יש בהם ואיך זה משפיע על אפשרויות הנעילה.

אם למשל המטבח נמצא מתחת לפרגולה, אפשר לוותר על קירוי ייעודי ולהתמקד רק בנעילה של הדלתות בארונות שמתחת לשיש. אבל אם המטבח חשוף לגמרי, צריך לחשוב מראש על קירוי שימנע את פגעי מזג האוויר.

 

הדברה תקופתית של המטבח

חומרי הדברה אקולוגיים וירוקים מאפשרים להרחיק את כל סוגי החרקים מכל סוגי המטבחים. היות ואלו בכל מקרה חומרי ההדברה שמשתמשים בהם גם בתוך המטבח הביתי שיש בתוך הבית, אין בעיה להמשיך לנצל את היתרונות שלהם בחלל החוץ.

במילים אחרות, יש כיום המון פתרונות עבור חיות ומזיקים סביב מטבח חוץ. רשימת הפתרונות ממשיכה עם האפשרות של נעילת דלתות, אך היא ממשיכה עם קירוי ועם חומרי הדברה שמוכיחים יעילות.

 

פרגולה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעול גדול
נותני שרות
מנעולן באיזור חיפה

אין הרבה מצבים מרגיזים כמו להיתקע מחוץ לבית בלי מפתח. זה יכול לקרות כי הדלת שלכם היא מסוג הדלתות שנטרקות וכדי לפתוח אותן חייבים מפתח, אך זה גם יכול לקרות