לפרוץ דרך הבירוקרטיה עם עורך דין מומלץ לנזקי גוף

פגיעה גופנית יכולה להביא איתה השלכות שונות – חלקן שייכות ישירות להיבט הפיזי של הפגיעה, אבל חלקן נובעות מהקושי היומיומי בתפקוד, קושי נפשי בעקבות המצב הפיזי ועוד.

משום כך, תחום נזקי הגוף נחשב תחום רגיש ומורכב במיוחד, המצריך טיפול של עורך דין מיומן ומנוסה, אשר מכיר היטב את התחום ויודע איך להוביל תביעת נזקי גוף להצלחה.

 

החשיבות של תביעה בגין נזקי גוף

מערכת המשפט בישראל מייחסת חשיבות רבה לנושא נזקי גוף, שכן יש להם השפעה רחבה על חיי הנפגע. נזקי גוף יכולים לפגוע ביכולת הפרנסה של אדם, בחיי החברה שלו, ביכולת הקוגניטיבית, שכלית ונפשית שלו, היא עשויה להיות כרוכה בכאבים, או נכות, היא יכולה להיות נפשית בלבד ולגרור בעקבותיה טראומה לטווח ארוך.

חיי היומיום נפגעים מהטיפולים הרבים והבדיקות גוזלות הזמן, הפסדים כספיים בעקבות אובדן כושר עבודה וטיפולים רפואיים ועוד.

 

את מי תובעים בגין נזקי גוף?

נזקים גופניים יכולים להיגרם כתוצאה מתאונת דרכים, או תאונת עבודה, רשלנות רפואית, או מכשול ברשות הרבים (כמו בור באמצע הרחוב למשל) ועוד.

לכן, הגופים והאנשים נגדם אפשר להגיש תביעה בגין נזקי גוף הם שונים ורבים. לעיתים ניתן להגיש תביעה נגד מספר גורמים, או מספר אנשים ובמקביל, יש להוכיח 3 נקודות, שבלעדיהן, לתביעה לא תהיה זכות קיום:

  1. לתובע נגרם נזק
  2. הנזק קשור ישירות למקרה
  3. היה אפשר למנוע את הנזק, לו הנתבע היה מקפיד על התנהלות תקינה, מקובלת וסבירה

 

כל הגורמים המצוינים מעלה, הופכים את תביעות נזקי גוף לתחום מאוד מורכב, המצריך ליווי של עו"ד מקצועי, מנוסה ויצירתי.

 

עו"ד נזיקין שמגדיל את הסיכוי שלכם לנצח

על אף צורך אמתי ולעיתים דחוף, בכספי פיצויים לטובת טיפול בנפגע, לרוב קשה מאוד להוכיח כי אכן התרחשה עבירת נזיקין המזכה את התובע בפיצויים.

משום כך, חשוב לפנות לעורך דין נזקי גוף, שיכול לעזור לכם לנצח בתביעה ולזכות, במקרים מסוימים בפיצויים גבוהים מאוד של מאות אלפי שקלים.

 

לסיכום

עורך דין נזקי גוף, מלבד ניסיון עשיר בתחום, צריך להיות יצירתי ובלתי נלאה, כדי לצלוח את סבך הבירוקרטיה, הקשרים והמחסומים, שלפעמים עומדים בפני התובע.

כך למשל, בתחום רשלנות רפואית, לעיתים קשה מאוד לאתר מומחה רפואי שיסכים לתת חוו"ד לבית המשפט, למרות שמדובר על אלמנט חיוני לתביעה כזאת. במקרים של נזק בעקבות מכשול ברשות הרבים, יש לתבוע את הרשויות וגם כאן מדובר על גופים חזקים, עתירי השפעה, קשרים וכוח, שיכולים להקשות על התביעה ואף להפוך אותה בלתי אפשרית.

רק עורך דין מספיק יצירתי, אסרטיבי ומנוסה יכול לעמוד בפני תביעה כזאת ולעזור לכם לנצח.

למידע נוסף לחצו: https://www.df-law.co.il.

החשיבות של תביעה בגין נזקי גוף

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פינת ישיבה
עיצובים ושיפוצים
האם אפשר לחדש פרגולה ישנה? המדריך המלא

לפני שנים רבות בניתם פרגולה בביתכם והשנים לא עשו לה טוב? אתם תוהים מה ניתן לעשות בנידון והאם לא הגיע הזמן לחדש את הפרגולה? אם כך, כדאי שתדעו: אפשר לחדש

ילדים אוהבים קסמים
אירועים
למה ילדים אוהבים קסמים

מה מיוחד כל כך בקסמים שמרתק כל כך את הילדים? מה גורם להם להתבונן במשך זמן רב בקוסם המוכשר על הבמה, ועיניהם נוצצות מסקרנות?  איך זה שבסוף הקסם הם מסתכלים

חדר ישיבות
Uncategorized
הובלות משרדים ברמת גן

אחרי לא מעט שנים שבהן המשרד שלכם נמצא באותו מקום החלטתם שהגיע הזמן לעשות שינוי? מעוניינים להעביר את המשרד למקום אחר, חדש ויותר יפה? אם כך, ברור מדוע אתם מתלבטים

מנוף סל
שיפוצים ובניה
למי מיועד שירותי מנוף סל?

בעזרת מנופי סל ניתן לעשות מגוון רחב של עבודות בגובה באופן יעיל ובטיחותי. מתקני הרמה, ומנופי סל בראשם, הם פתרון לעבודה נוחה בגבהים גבוהים. בהשוואה לפתרונות שהגיעו לפניהם, הם הרבה