מטבח חוץ לגינה בהתאמה אישית

למי מאתנו לא יצא לחלום על האירוח המושלם בגינה, בעיקר עכשיו כשתקופת החגים מגיעה וכולנו מתכנני את ערבי וימי החג בקפידה. בעיקר בתקופת הסתיו הקרירה, בשעות הערב המוקדמות כשהרוח הקרירה מתחילה לנשוב ומצד שני לא קר מדי עדין, ישיבה בגינה עם כל בני המשפחה או החברים יכולה לשדרג כל ארוחה או אירוע.

מטבח בגינה

היתרון העיקרי במטבח בגינה הוא הזמינות והעובדה שהוא נמצא מחוץ לכותלי הבית. כשיושבים בגינה זה מאפשר נגישות לאוכל, ליין ואפילו סתם לכיור. המטבח בגינה מאפשר לכם לארח את החג הבא בנחת, בלי הצורך לרוץ בין החצר לבית וגם סתם ליהנות מארוחת בוקר רגועה בגינה עם בן הזוג או המשפחה.

איך בוחרים מטבח לגינה

כפי שבחירת מטבח לבית הינה החלטה חשובה הכוללת התאמה של המטבח לצרכי המשפחה ולסגנון הבית, כך גם המטבח בגינה צריך להתאים לכם כמו כפפה ליד. במיוחד בשביל זה תכלו להיעזר בשימוש של מטבח חוץ – ייצור ועיצוב בהתאמה אישית מבית חסון נירוסטה המעניקה לכם התאמה אישית ומקצועית לכל הדרישות והצרכים שלכם.

כשבוחרים את המטבח צריך לחשוב ראשית מהם הצרכים שלכם ומהו המרחב שפנוי לצורך כך. כמובן שישנם אלמנטי חובה במטבח, כמו כיור, משטח עבודה ומשטחי אחסון. אך מעבר לכך השמים הם הגובל. ניתן להוסיף גריל גז מובנה, תנור, כרים חשמלאים ומקרר יינות.

מטבח מצויר

הכל מתחיל ומסתיים בעיצוב

לעומת המטבח הביתי בו ישנן מגבלות של גדול, קירות ומיקומים שנקבעו על ידי הקבלן בעת בניית הבית, בחצר ישנה גמישות מסוימת, אומנם לא ניתן לשנות את מיקומו של קו הגז או החשמל, אך כן ניתן לבחור האם לעצב אי שיהיה משטח עבודה מצד אחד ומנגד שולחן אירוח או לבחור האם ליצור מטבח מגודר או שמע להפוך את כלל החצר למעין מטבח ומקום אירוח משותף.

במטבח החוץ המותאם אישית ניתן לבחור הכל החל מעיצוב הארונות או השיש ועד לעיצוב הכיסאות ומשטח האירוח כך שיעצמו את המראה הטבעי והירוק של החצר. ניתן לבחור במוצרים המאופיינים במראה אבן או עשויים מעץ ובכך לגרום לחצר כולה ולמטבח עצמו להיראות גדולים, רחבים ופתוחים. כמו כן, ניתן להוסיף תאורה מתאימה שתעניק לשעות הערב מראה רומנטי והרמוני.

כמו כן, ניתן לשלב צמחייה מסביב למטבח ובאזור האירוח, מה שיעניק מעבר למראה הייחודי גם אוויר צח וניחוח פרחוני ונעים שיכול לשדרג כל אירוע ביתי בלי מאמץ.

כשבוחנים את האפשרויות לשדרוגים של מטבח החוץ ניתן לראות שהוא ניתן להתאמה לכל משפחה, סגנון חיים ועיצוב. ובעניי דבר לא פחות חשוב הוא שבהתאם להתאמה שתבצעו למטבח החוץ שלכם תמיד ניתן יהיה לשדרג אותו על ידי שינויים קטנים, כמו החלפת פרחים או שינוי צבע הכריות על הכיסאות. שינויים מינוריים מהסוג יאפשרו לשדרג ולשפר את המטבח בעלות מינימלית ובצורה המתאימה ביותר לכם, לצרכים שלכם או סתם לעונה בשנה.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מכשיר הדפסה
נותני שרות
בית דפוס בבת ים

מעוניינים לקדם את בית העסק שלכם? הגעתם למקום הנכון! שירותי ההדפסה הדיגיטלית שבית הדפוס blom מציע לכם, יסייעו לכם להעלות את היקף המכירות של המוצר ולהביא לכניסה חדשה של לקוחות

עו"ד דיני משפחה
עו"ד דיני משפחה
עו"ד דיני משפחה מומלץ

המשפחה שלנו היא הדבר הכי חשוב לנו בחיים, כאשר מרבית העניינים וההחלטות שאנחנו מקבלים בחיים, משפיעים באופן כזה או אחר על המשפחה שלנו. פעמים רבות, להחלטות אלו ישנם גם שיקולים