עו"ד דיני משפחה מומלץ

המשפחה שלנו היא הדבר הכי חשוב לנו בחיים, כאשר מרבית העניינים וההחלטות שאנחנו מקבלים בחיים, משפיעים באופן כזה או אחר על המשפחה שלנו. פעמים רבות, להחלטות אלו ישנם גם שיקולים מהותיים – אישיים, כלכליים ועוד, המצריכים את מעורבותו של עורך דין לדיני משפחה.

 

דיני משפחה

תחום דיני המשפחה עבר תהפוכות ושינויים רבים במהלך השנים האחרונות, הן מבחינת שינויים מבניים (מודל המשפחה) והן מבחינת התוכן והערכים של המשפחה. בין הביטויים הבולטים לשינויים אלו ניתן לראות את התאים המשפחתיים המגוונים שאנשים מקימים, משפחות חורגות ואחוזי גירושין שהולכים ומטפסים עם השנים.

חיים בתא משפחתי כזה או אחר, כרוכים בצורך לקבל החלטות ולערוך הסכמים, כאשר על בית המשפט להתחשב בכלל התפיסות והמוסכמות המשפחתיות החדשות שמאפיינות את המציאות של ימינו, כאשר לכל החלטה ופסיקה יכולות להיות השלכות מהותיות ורחבות היקף על היחיד ועל המשפחה עצמה.

 

תפקידיו של עו"ד דיני משפחה

התחומים הרבים והמשמעויות רבות ההיקף היכולות להיות לכל החלטה של בית המשפט, מחייבים התייעצות עם עו"ד דיני משפחה – הלנה שמחי, על מנת להוביל ולנהל את התהליכים המשפטיים תוך ייצוג הצד והצרכים שלכם בצורה האופטימלית ביותר. בין תחומי העיסוק העיקריים של עו"ד לדיני משפחה נמנים הנושאים הבאים:

  • הסכמי ממון – כאשר הצדדים מעוניינים להסדיר את ענייני הממון ביניהם עוד טרם כניסתם לחיי הנישואין, הרי שהם יצטרכו לערוך הסכם ממון מסודר ומפורט שיגן על רכושו של כל אחד במידה ויחליטו בעתיד על סיום הקשר.
  • גירושין – המציאות של ימינו מראה כי פירוק קשרי הנישואין הם תופעה די שכיחה ולפני שמפרקים סופית את הקשר, חשוב להסדיר את כלל הנושאים ולוודא כי הצרכים והדרישות שלכם יקבלו ביטוי משמעותי בהסכם הגירושין הסופי.
  • מזונות – קביעת גובה תשלומי המזונות במקרה של גירושין היא נושא נפוץ שמגיע פעמים רבות לפתחו של בית המשפט וחשוב להבטיח כי מדובר בסכום הוגן וריאלי עבור כל אחד מהצדדים.
  • צוואות וירושות – באמצעות עו"ד המתמחה בתחום דיני משפחה, תוכלו לכתוב ולערוך צוואות, כמו גם לפעול למימושן.

 

בחירת עו"ד דיני משפחה מומלץ

מלבד המורכבות ההגדרתית של התא המשפחתי בימינו, בנוסף על תחומי העיסוק הרבים של עו"ד דיני משפחה, אשר את העיקריים שבהם הזכרנו לעיל, המחייבים את עורך הדין המומלץ להיות בעל ניסיון וידע נרחב בכל הסעיפים ותתי הסעיפים המשפטיים, כמו גם תקדימים ומקרי עבר, הרי שישנו גורם נוסף בו עלינו להתחשב והוא – מעמדם המיוחד של הנישואין והגירושין.

בישראל, בכל הנוגע לענייני נישואין וגירושין, יש לבתי הדין הדתיים סמכות ומעמד עליון בקביעת התנאים לרישום מסודר ועריכת טקסים אלו. זאת אומרת, כי כל אדם יכול להינשא או להתגרש בהתאם להשתייכותו הדתית, כאשר במידה והזוג מעוניין לערוך נישואין אזרחיים, עליהם יהיה לבצע זאת מחוץ לישראל.

עו"ד דיני משפחה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית ומטבעות
פיננסים
החזר מס על המשכנתא – איך מקבלים אותו?

בשעה טובה- הגעתם ליעד הנכסף ואתם מבקשים לקנות נכס! בין אם מדובר בבית, דירה או נכס להשקעה, העיקר שהוא שלכם. לשם כך קרוב לוודאי שתזדקקו למשכנתא. האם אתם יודעים שעבור

אסטרטגיה עסקית
עסקים
כך בונים אסטרטגיה עסקית מנצחת

גם העסקים המצליחים ביותר התחילו בסופו של דבר מנקודת ההתחלה הראשונית של כל עסק שנפתח. כדי להצליח בשוק תחרותי, עסקים צריכים למצוא את הערך המוסף, על ידי בניית אסטרטגיה עסקית

מפתח בתוך דלת
לבית ולגינה
כיצד להתקין מנעול ביומטרי לדלת

בשנים האחרונות אנחנו רואים שלא מעט אנשים בוחרים להתקין מנעולנים ביומטריים בדלתות הבתים או המשרדים שלהם, והאמת היא, שאפשר להבין מדוע. מנעול ביומטרי נותן לנו הגנה גדולה יותר מפני פריצה