מנגל גז – איך לנעול אותו מפני בעלי חיים

בבתי אב רבים בארץ מגדלים כיום או לפחות גידלו בעברם חיות מחמד, כאשר שני סוגי בעלי החיים הנפוצים ביותר בגידול ביתי בארץ הם כלב וחתול.

מדובר בחיות מחמד שאוכלות בשר, עוף ודגים, כלומר, הם אינם צמחוניים.

במאמר זה תקבלו את הטיפים לשמירה על הכלב או החתול שלכם בעת הכנת בשרים על מנגל גז.

מנגל גז משמש את רובנו להכנת בשרים, המאכל האהוב על חיות המחמד שלכם.

במידה ותכננתם להכין "על האש" לחברים ויש לכם כלב או חתול בבית, עליכם לשים לב לכמה דברים חשובים עוד לפני שלב צליית הבשרים, במהלך צלייתם ואפילו לאחר הורדתם מרשת המנגל.

הסיבה לכך טמונה בעובדה הידועה, שחתולים וכלבים אוהבים גם הם את התפריט הבשרי שתבחרו להכין לחבריכם.

עליכם לשמור שחיות המחמד שלכם לא יטעמו מההכנות שלכם בשום שלב.

בשלב הראשוני, בהכנת התיבול, חשוב לשמור על חיות המחמד שלכם מכיוון שבשרים לא מבושלים עלולים לגרום להם לזיהומים וטפילים שיגרמו לכם לרוץ אל הווטרינר.

בשלב שבו אתם מניחים את הבשרים על המנגל, אתם צריכים לשים 4 עיניים על חיות המחמד שלכם. ריח הבשר הנצלה על האש לא משגע ומעלה ריר רק אצלכם, אלא גם אצל חיית המחמד שלכם.

כדאי להימנע ממצב שבו הם יחכו לרגע שאתם לא מרוכזים ויקפצו ישירות אל הרשת כדי לתפוס נתח בשר עסיסי.

בשלב הזה, אם חלילה חיית המחמד שלכם קפצה אל עבר הבשר המוכן ותפסה אותו בפיה, סביר להניח שהקיבה שלה לא תיפגע, אבל אזורים אחרים בגוף של הכלב או החתול עלולים לקבל כוויות כואבות מהחום העז של האש של המנגל.

מארחים רבים נוטים לסגור את חיית המחמד שלהם בתוך חדר סגור בעת הכנת בשרים על מנגל. אך בעת שימוש במנגל גז, אין צורך להרחיק את חיית המחמד שלכם מהאזור.

 

מה אפשר לעשות כדי להימנע ממצבים אלו?

תופתעו לשמוע שיש דרך קלה בה תוכלו לשמור על חיית המחמד שלכם מהאש הרותחת.

מיד אחרי שתניחו את הבשר על הרשת, באפשרותכם לסגור את מכסה המנגל. כך, בעצם, החום והבשרים נשמרים היטב בתוך המנגל והרחק מבעל החיים האהוב שלכם.

בסיום הכנת הבשרים, הניחו אותם בתוך קופסא סגורה עם מעט חורים (להוצאת האדים). את הקופסא תניחו על המדף של המנגל, הרחק מחיית המחמד הרעבה שלכם. גם במקרה קיצון שבו הכלב או החתול שלכם יגיעו אל הקופסא, למרות המרחק

הרב מהקרקע, לא תהיה להם את האפשרות לפתוח אותה ולהוציא את הבשרים מתוכה.

שימו לב!

שימוש נכון במנגל גז יכול לשמור על חייהם של הקרובים על ארבע שלכם.

לכן, הקפידו תמיד לסגור עד נעילה מוחלטת את בלון הגז שלכם ואת המכסה של המנגל בעת ההכנה.

 

 

בשרים בבישול

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אמן חושים בהופעה
אירועים
מה אורך הופעה של אמן חושים?

מתכננים בר מצווה, מסיבת רווקות או כל שמחה אחרת ואתם מתלבטים על האירוע המרכזי? הזמנת אמן חושים להופעה באירוע יכולה להיות התוכנית האמנותית המושלמת שתסגור לכם פינה. במאמר הבא נענה

כדאי לדעת מחיקת חובות
הבלוג שלנו
דברים שכדאי לדעת על מחיקת חובות

ההתנהלות הכלכלית היא אחד מהדברים שמגדירים אותנו בתור בני אדם שחיים בעידן המודרני. לכן זה טבעי שאדם שמוצא את עצמו חייב לא מעט כספים, מרגיש כישלון והרבה פעמים התגובה לכך,

ספריות פינתיות וספריות רגילות
לבית ולגינה
ההבדל בין ספריות פינתיות לספריות רגילות

הספריות הפינתיות מככבות בבתי אב רבים. נדמה שבשנים האחרונות אלה תפסו את מקומן של הספריות הרגילות ששימשו אותנו בעבר. עובדה זו גרמה לנו להעלות מדריך בנושא שיציג את ההבדלים שבאים