יש ברשותכם גביע או פרס יקר? האם קיים מנעול שישמור עליהם מפריצה וגניבה?

אנשים רבים מחזיקים בביתם פריטים יקרי ערך שונים, ולרוב גם יודעים לשמור עליהם בצורה המיטבית.

אך בפריטים יקרי ערך דוגמת גביעים ומדליות, אותם אנחנו אוהבים להציג לעין כל, הזהירות מפני פריצה וגניבה מקבלת משנה חשיבות

 

זכייה מתוקה

עוד משחר ההיסטוריה בני האדם נהגו להתחרות זה בזה, במאבקים על משאבים שונים וכדי לבסס את מעמדם בסביבת המגורים שלהם. כיום, התחרויות השונות קיבלו מעמד קצת שונה, כשהמטרה היא בדרך כלל להבליט את ההישגים והיתרונות הקיימים של משתתפי התחרות.

כשהתחרות אינה על חיים ומוות, מה שנותר לנו להעניק למנצח הוא פרס יוקרתי דוגמת גביע או מדליה מיוחדת. הענקת פרסים יוקרתיים אלו הפכה לסמל סטאטוס עבור המנצחים בתחרויות השונות, כשהם נוהגים לשמור בגאווה את הפרסים היוקרתיים שקיבלו, ואף להציגם לראווה לעין כל.

הפופולאריות הרבה של הגביעים והמדליות גרמה לכך שפרסים אלו הפכו למתנות ניצחון יוקרתיות כמעט בכל תחרות- ספורט, יופי, ידע ועוד. כיום, ניתן להשיג מגוון גביעים ומדליות בצורות, צבעים, וסגנונות שונים, כך שאם אתם מחפשים לתחרות הבאה שלכם מדליות, או גביעים מיוחדים, היכנסו לאתר – מילמן דור ההמשך ותוכלו למצוא ולעצב את הפרס המתאים לכם ביותר.

 

תראו אותי, אני אלוף!

זכייה בגביעים ומדליות היא ללא ספק מרגשת, מספקת ומסבה לנו גאווה ואושר. לאחר מאמצים רבים שהשקענו בהתכוננות לתחרות, והניצחון שהצלחנו להשיג, טבעי הדבר שנרצה להנציח ולהציג לראווה את ההישגים והפרסים שלנו לעין כל.

כתוצאה מכך, בניגוד לפריטים יקרי ערך אחרים, אותם אנו נוהגים להסתיר ולנהוג במשנה זהירות, את הגביעים והמדליות שזכינו בהם אנו נוהגים להציב בדרך כלל במקומות חשופים ונראים לעין, דוגמת מדפי תצוגה מעוצבים. הצבתם במקום חשוף שכזה אמנם גורמת לנו להיזכר תמידית בניצחון המתוק, אך יחד עם זאת, מושכת אליה גם אנשים לא כל כך רצויים כמו גנבים. לפיכך, כדי לשמור באופן מיטבי על הפרסים יקרי הערך שלנו הן מבחינה סנטימנטלית והן מבחינה כספית, עלינו לדאוג למנעול איכותי.

 

איך לבחור את המנעול המושלם

היות ובסופו של דבר אנחנו בוחרים להציב את הפרסים שלנו במקום חשוף ולהציג אותם לעין כל, נרצה לספק להם את ההגנה האופטימלית מצד אחד אך מצד שני לא לפגוע במראה העיצוב הכללי של תצוגת הפרסים שיצרנו לעצמנו. לכן, מנעול איכותי יהיה הפיתרון המושלם. כל שנותר לנו הוא רק לדעת איך לבחור אחד כזה.

כיום, קיימים מספר דגמי מנעולים שונים ומגוונים, בעלי רמת אבטחה ומיגון שונות. כעיקרון, המנעול המומלץ ביותר הוא מנעול המשלב מספר אפשרויות נעילה, דוגמת מספר צילינדרים, גלילי מנוף ועוד. שילוב של מספר מנגנוני נעילה יבטיח לכם ראש שקט והגנה איכותית עבור הגביעים והמדליות היקרים שלכם.

 

מנעול פתוח

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעול שחור
פורץ מנעולים
אז איך מזמינים היום מנעולן?

כולנו מכירים את הסיטואציה הכל כך מבאסת הזאת: אנחנו חוזרים הביתה אחרי יום ארוך שבו היינו בעבודה, עשינו קניות, אספנו את הילדים מהגן, הקפצנו אותם לכל החוגים והופ – דלת

עציץ מלאכותי
עיצובים ושיפוצים
כיצד ניתן לעצב בית מחדש לאחר שנפרץ?

אם יש בביתכם דלת פלדלת (שיש שאומרים עליה כי היא "קוראת לגנב"), ואתם מתגוררים בבית שיש לו תנאים אפשריים לפריצה (ולעתים אפילו אם לא), ייתכן מאד שנתקלתם בעבר במצב הלא

מנעול גדול
נותני שרות
מנעולן באיזור חיפה

אין הרבה מצבים מרגיזים כמו להיתקע מחוץ לבית בלי מפתח. זה יכול לקרות כי הדלת שלכם היא מסוג הדלתות שנטרקות וכדי לפתוח אותן חייבים מפתח, אך זה גם יכול לקרות