האם ילדים אוהבים מופע קוסמות?

בשנים האחרונות מופעי קוסמות הפכו ללהיט בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. אחרי ליאור סושרד, אורי גלר ועוד קוסמים ישראלים שהפכו לבעלי שמות בינלאומיים, רבים מחפשים אחר מופע קוסמות כאטרקציה לאירוע שלהם. במאמר הבא נציג כיצד ניתן להתאים את המופע לילדיכם, איך לבחור את הקוסם הנכון, וכל מה שיש לדעת לפני האירוע הבא שלכם.

 

בחירת סוג המופע

ישנם קוסמים שמבצעים את המופעים שלהם כפי שהם, וישנם קוסמים ורסטיליים. בבחירת קוסם ליום ההולדת, בר המצווה או אירוע מכל סוג שתבחרו, עליכם לבחון מיהו הקהל ומהו סוג המופע. אם בחרתם בקוסם שמופיע רק מופע אחד, תוכלו לדעת כבר מראש מה יהיה אורך וסוג המופע.

מנגד, ישנם קוסמים שמתאימים את מבנה המופע לבקשתכם, ובמקרה זה תרצו לבדוק אילו טריקים הקוסם הולך לבצע, מהו אורך המופע, האם אפשר להוסיף קטעים נוספים כמו הצגתו של החוגג, ניהול טקס ברכות או ארוחה וכדומה.

 

התאמת המופע לקהל – הילדים יאהבו אם המופע יתאים לגילם

עליכם לשאול עצמכם מיהם הילדים המשתתפים בחגיגה, באילו גילאים מדובר ומהם התחביבים האהובים עליהם. אם אתם מזמינים למשל קוסם ליום הולדת של בנכם, שאוהב מאוד מכוניות מרוץ, תוכלו לבקש להוסיף למופע מספר מכוניות קטנות, קסמים ותעתועים שמכילים מכוניות צעצוע וכו'. כך, תוכלו להפוך את המופע לאישי יותר וליצור חיבור חזק בין החוגג לאורחים ולקוסם.

יתר על כן, תרצו לבקש קוסמים שמתאימים לשכבות הגיל שיגיעו להופעה. אם מדובר בילדים בכיתה ג' למשל, תרצו מופע שמתאים לשכבות מעל ומתחת כיוון שוודאי יגיעו אחים ואורחים נוספים, בשכבות גיל קרובות.

 

ילדים אוהבים להשתתף במופע הקוסמות

ילדים אוהבים מופעי קוסמות שהם לוקחים בהם חלק. בעוד שישנם מופעים בהם אפשר לצפות בלבד בקוסם מבצע את תעלוליו וגם הם יהיו מרתקים ומשעשעים, ישנם מופעים שהילדים מהווים חלק גדול ממהלך המופע. כאשר הצופה זוכה לקחת חלק במופע, הקסם הופך פתאום למציאותי יותר וקרוב יותר אל הצופה.

אם אני זוכה להיות חלק ממהלך המופע אני מרגיש שהשתתפתי בקסם ויכולת ההפתעה שלו עליי חזקה יותר. יתר על כן, החוויה הופכת לבלתי נשכחת כאשר הילד זוכה לקחת חלק בהתרחשות.

 

דרך נוספת להשתתף

אם אמרנו כי ילדים אוהבים מאוד לקחת חלק במופע, ישנו פן נוסף אותו תרצו לשקול. ילדים אוהבים מאוד ללמוד דברים חדשים, על כן, ישנם קוסמים שמבצעים סדנאות קסמים לילדים. במקרה כזה, אפשר לבחון עם הקוסם האם הוא מלמד קסמים ולקבוע מופע, שבסופו הוא ילמד את הצופים והמשתתפים מספר קסמים.

לאחר מכן, הילדים יתנסו בכוחות עצמכם בביצוע הקסם, או הפעלות נוספות שניתן ללמוד כמו הרקדות וקריאת מחשבות, ויפעילו את קסמיהם על ההורים ושאר האורחים. זכרו כי השתתפות במופע היא דרך מצוינת לשלב את הילדים ולגרום להם להתאהב עוד יותר בקוסם ובחגיגה.

מופע קסמים

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פיצוי כספי
עריכת דין
בקשה לפיצוי כספי במצב סיעודי

מצב סיעודי הוא מצב בו אדם אינו מסוגל לבצע פעולות בסיסיות, כמו אכילה, ניקוי הפרשות וצרכים, הליכה, לבישה ורחצה. במצב כזה, האדם זקוק לזולת כדי להצליח לשמור על שגרה מסוימת.

למבוגרים
טיפים לשיפור היכולת המינית

המומחים של חברת טבע פלז'ר, החברה המובילה כיום בתחום פתרונות בעבור גברים הסובלים מבעיות ביכולת המינית משתפים אתכם בכל הטיפים החשובים ביותר בתחום. שיפור יכולת מינית – כיצד לבצע? גברים

רכב לאחת התנגשות
טיפים להתמודדות
כמה עולה ביטוח חובה

קניתם מכונית חדשה ואתם מתלבטים איפה לעשות ביטוח? רוצים לשלם את הסכום הכי נמוך שאפשר? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא היחידים שמוטרדים מהשאלה כמה באמת הגיוני לשלם על ביטוחים

ויאגרה למכירה
למבוגרים
ויאגרה ותחמוצת חנקן: המדע מאחורי הגלולה

ויאגרה, שם המותג של סילדנפיל ציטראט, היא תרופה בשימוש נרחב לטיפול בהפרעות זיקפה. הבנת המדע מאחורי ויאגרה כרוכה בחקר האינטראקציה שלה עם תחמוצת החנקן, מולקולה חיונית המעורבת בתהליך הפיזיולוגי של