האם ניתן להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים

בין אם את חובבת יהלומים מושבעת ובין אם קיבלת את תכשיט היהלום הראשון שלך לפני כמה שבועות, כשהתארסת, בוודאי שאלת את עצמך לא פעם האם ניתן להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים. השאלה היא שאלה חשובה שחשוב לדעת עליה את התשובה, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עם המאמר שינסה למצוא את התשובה. אז האם ניתן להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים? בואו נבדוק.

 

יהלום הוא יהלום הוא יהלום

כששואלים האם ניתן להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים, חשוב לדעת שהתשובה נוגעת לא רק בטבעות יהלום אלא בכל תכשיטי היהלומים באשר הם. יהלום, בסופו של דבר, מתנהג אותו דבר ומושפע אותו דבר לא משנה אם הוא משובץ בטבעת, שרשרת, עגיל או צמיד. אז מיד נבדוק האם ניתן להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים, והתשובה היא בהחלט מהווה מענה גם על יתר תכשיטי היהלומים.

 

האם ניתן להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים

אז בגדול אין מניעה להרטיב טבעות יהלום ולהכנס איתם למים. היהלום הוא חומר קשיח שעמיד בפני חדירת מים והם אינם משפיעים עליו לרעה, בטח לא באופן מיידי או חמור.

אולם מי שרוצה לשמור על טבעת היהלום בפרט ועל תכשיטי היהלומים שלה בכלל במצב מיטבי, עדיף שתסיר את טבעת היהלום מהאצבע לפני הכניסה למים.

 

יהלום בכוס מים

 

באיזו סיטואציה היהלום עלול לפגוש מים?

בין אם זו השתכשכות בבריכה או בים, שטיפת כלים ביתית, מקלחת, צחצוח שיניים, שטיפת פנים או כל פעולה שמלווה במפגש עם המים – מומלץ תמיד להסיר את טבעת היהלום לפני. כפי שגם ציינו קודם לכן, שום דבר רע לא עלול לקרות אם היהלום שלכם יפגוש במים, אולם כדי לא לקחת סיכונים מיותרים – עדיף להשתמש במים מבלי שהיהלום לוקח בכך חלק.

בנוסף, מעבר לסיכון שבלכלוך, במפגש עם המים הטבעת עלולה פשוט להחליק לכם מהאצבע ולהיאבד., ובינינו, אחרי שהשקעתם כל כך הרבה כספים בלרכוש אותה – לא חבל שהיא תלך לאיבוד ולא תוכלו להנות ממנה יותר?

 

ומה עם חומרים ונוזלים אחרים?

יהלום הוא אמנם החומר החזק ביותר בטבע, אבל זה לא אומר שהוא בלתי פגיע או ששום דבר לא יכול ללכלך ולהרוס אותו. אז מים הוא אכן לא אחד מהחומרים שעלול להרוס את היהלום, אבל חומרים אחרים כמו סבונים, מרככי כביסה ועוד עלולים לפגום באיכות היהלום.

 

כדאי לנקות טבעות יהלומים מדי פעם

בין אם נכנסתם עם טבעת היהלום למים ובין אם לא, רצוי לקחת את הטבעת לניקיון מקצועי מדי פעם. קיימות שיטות לשמירת ניקיון היהלום באופן ביתי, על ידי העברת מטלית מיוחדת או השרייה קצרה של כמה דקות של הטבעת באלכוהול או במי סודה עם נוזל כלים, אולם מדי פעם מומלץ לקחת אותה ליהלומן שיוכל לנקות אותה בצורה יסודית יותר.

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קהל חרדי
אירועים
האם יש סטנדאפיסטים לקהל החרדי?

הציבור החרדי נוטה באופן טבעי לקדם תהליכים מודרניים באופן איטי ומבוקר. מנהיגים חרדים לא ממהרים ליישר קו עם תהליכים שקורים בציבור החילוני, וכשהם כן מיישרים קו זה קורה רק לאחר

חותמת
חו"ל
אזרחות פולנית – מה חשוב לדעת?

אזרחות פולנית מאפשרת לישראלים לנוע בחופשיות בכל רחבי אירופה כמו גם ארה"ב, לעבוד וללמוד באופן חופשי כמו גם לקבל לא מעט יתרונות נוספים. על כן, כיצד נוכל להוציא גם אזרחות

להראות דרך הזום
אירועים
האם אפשר לבצע מופע דרך הזום?

מאז כניסתה של הקורונה לחיינו, הזום הפך להיות דבר בלתי נפרד מהמציאות. התרגלנו שבימים שאנחנו חולים או מרגישים רע, פשוט מתחברים דרך המחשב. בתקופות של סגרים והתעצמות המגיפה, לא הייתה