האם יש סטנדאפיסטים לקהל החרדי?

הציבור החרדי נוטה באופן טבעי לקדם תהליכים מודרניים באופן איטי ומבוקר. מנהיגים חרדים לא ממהרים ליישר קו עם תהליכים שקורים בציבור החילוני, וכשהם כן מיישרים קו זה קורה רק לאחר בדק בית מעמיק והתאמה ייחודית לציבור החרדי. מופעי בידור בכלל וסטנד אפ בפרט הם דוגמה מעולה לתופעה הזאת. כיום, ישנם סטנדאפיסטים ייעודיים לקהל החרדי הפועלים במסגרות שונות ומגוונות. 

 

מה זה בכלל סטנדאפיסט?

סטנדאפיסט הוא למעשה שחקן קומי, אשר מכין מופע מתכונן מראש ומציג אותו על במות שונות. ישנם סוגים רבים ומגוונים של מופעים שסטנדאפיסטים מעלים, כמו כן ישנם סטנדאפיסטים מותאמים לכל סוג אוכלוסייה. בנוסף, יש סטנדאפיסטים הנוטים להשתמש באביזרים רבים במהלך המופע שלהם ויש שהמיקרופון הוא האביזר היחידי שמשמש אותם במופע.

כאמור, המופע לרוב יהיה מורכב מקטעים אשר תוכננו מראש אך הדובדבן שבקצפת הוא יכולתם הייחודים של הסטנדאפיסטים לאלתר תוך כדי המופע, להרגיש את הקהל ולהגיב לו בצורה מיטבי ומבדר.

 

מה ההבדל בין סטנדאפיסט לקהל חרדי לבין סטנדאפיסט אחר?

ובכן, כאשר סטנדאפיסט מכין מופע, הוא מנסה להבין איזה עולם תוכן יצחיק את הקהל. אירועים שקורים לנו בחיי היומיום ומונגשים בצורה קומית נוטים להיות המצחיקים ביותר, שכן קל לנו להזדהות איתם ולשים את עצמנו בסיטואציה המוצגת. כשזה נוגע לקהל החרדי, ישנם שני כוחות שצריך לתמרן בניהם ולעיתים נוטים לסתור אחד את השני.

מצד אחד, כמו בכל מופע סטנד אפ, הסטנדאפיסט צריך להצחיק את הקהל באמצעות תוכן שהוא יוכל להנות ממנו. מצד שני ישנם תכנים שלא יהיה מקובל לדבר עליהם מול הקהל החרדי, כמו קללות ודיבור בעל אופי גס.

 

מה מאפיין סטנדאפיסט טוב לציבור החרדי?

סטנדאפיסט טוב לציבור החרדי יהיה אחד שבראש ובראשונה ידע להצחיק ולבדר את הקהל שלו, אך לא יעשה זאת במחיר של פגיעה בערכים הכי בסיסים של הקהל. ענייני זוגיות, נישואין, שידוכים, משפחה, בית כנסת, כל אלו נושאים שהקהל החרדי עוסק בהם ועל כן מהווים קרקע קומית פורייה עבור סטנדאפיסט לקהל החרדי.

סיפור משעשע אודות המתפלל הקבוע בבית הכנסת שנרדם ונוחר, או משדכת שכל זוג שעבר תחת ידיה עתיד להתגרש, כל אלו הם מצבים שהקהל החרדי יכול להזדהות והעיסוק הקומי בהם לא בהכרח מהווה פגיעה בערכים או ברגשות הדתיים שלהם.

 

איפה סטנדאפיסט לקהל החרדי מופיע?

ראשית, סטנדאפיסטים לקהל חרדי נוטים להופיע בישיבות, בתי כנסת ומקומות נוספים שמאפיינים חרדים, אך לא רק. לאחרונה החלה מגמה של הזמנת סטנדאפיסטים לקהל חרדי גם בחגים, שמחות למיניהן, אירועי חברה בחברות בעלות צביון חרדי ועוד.

הביקוש לסטנדאפיסטים לקהל החרדי הולך וגובר ובהתאם נכנסו סטנדאפיסטים חדשים ומבדרים לתחום. במידה ותרצו להתרשם מסטנדאפיסט, מומלץ לחפש המלצות, להבין מה החומרים איתם הוא מופיע ולהחליט אם זה מתאים לכם, עד אז אל תפסיקו לצחוק!

סטנדאפיסט

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאונות דרכים
עריכת דין
תביעות נזקי גוף תאונות דרכים

הגשת תביעה עבור תאונת דרכים במהלכה נגרם לאדם נזק גופני כלשהו יכולה להתבצע באמצעות 2 דרכים עיקריות. האחת היא באמצעות סיוע וליווי מטעם עורך דין שבקיא בתחום הנזיקין. השנייה היא

חברת ניקיון ראשית
הבלוג שלנו
Weclean

חברת Weclean חרטה על דגלה להעניק את השירות הטוב ביותר לקהל הלקוחות, והיא מבצעת זאת בהצלחה חסרת תקדים תוך מתן שירות מיטבי עבור הלקוחות הנאמנים והמרוצים אשר מלווים אותה שנים

למבוגרים
טיפים לשיפור היכולת המינית

המומחים של חברת טבע פלז'ר, החברה המובילה כיום בתחום פתרונות בעבור גברים הסובלים מבעיות ביכולת המינית משתפים אתכם בכל הטיפים החשובים ביותר בתחום. שיפור יכולת מינית – כיצד לבצע? גברים