העברת מסרים דרך אופנה

בתקופה האחרונה ישנה עלייה ניכרת במספר המפורסמים שבוחרים להעביר מסרים שונים דרך הבגדים שהם לובשים. ראינו זאת לא פעם בטקסים שנערכו בישראל ומחוצה לה. החלטנו לסקור את המקרים הללו, כדי להבין אילו מסרים הועברו באמצעות אופנה ואיך ניתן לא רק להתרשם מהם, אלא גם ליישם אותם באופן עצמאי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו להעביר כל מסר שרק תרצו באמצעות בגדים אופנתיים.

 

העברת מסר נשי

מי מכם שעוקבים אחר טקסי פרס המוזיקה, וודאי זוכרים את "שמלת הדם" של ליידי גאגא. אם לא ראיתם את שמלה זו, כדאי שתדעו שמדובר בשמלה ארוכה שצבעה היה דומה לדם. השמלה הייתה עשויה מטלאים של בקר נא. אם לא די בכך, היא אף עוטרה ברצועות שומן.

כשליידי גאגא נשאלה על המסר שעומד מאחורי שמלה זו, היא הסבירה שזו תגובתה למדיניות הגזענית של הצבא כלפי הלסביות וההומואים באמריקה. כלומר, היא רצתה לעביר מסר לכל הצופים שהיא אינה חתיכת בשר ושכל אחד ואחת צריכים לעמוד על הזכויות שלהם, אחרת לא יישאר מהם כלום, אלא רק שאריות בשר.

העברת מסר נשי

גם אתם יכולים להעביר מסרים

לכל אחד מאתנו יש תחום מסוים שמעסיק אותו בחיים והוא היה רוצה להעביר אודותיו מסר חד וחלק. יש למשל נשים שירצו להעביר מסר שנוגע להטרדות מיניות, בעוד גברים יעדיפו להעביר מסרים שנוגעים לצריכת בשר. כל אחד יכול להעביר את המסרים שלו באמצעות רכישת בגדים במותג H&M ישראל תוך הוספת אקססוריז שתואמים למסר הנבחר.

 

למה צריך לעשות את זה?

האופנה מאפשרת לכל אחד מאיתנו להעביר מסרים בדרכים שונות. חשוב לציין שהלוק לא חייב להיעשות באופן קיצוני, כמו זה שנלבש על ידי ליידי גאגא. נסביר שכל מחאה שמתבצעת במרחב הציבורי תוך שימוש בבגדים, מאפשרת להעביר מסרים חזקים במיוחד במינימום מאמץ. שכן, אין צורך בהשכרת שלטי חוצות או ביצוע הליכי פרסום מורכבים. כל מה שצריך לעשות זה לבחור בגדים שמעבירים את המסר ולצאת לרחוב.

 

האם המסרים הללו אפקטיביים?

מסרים שמועברים דרך עולם האופנה נחשבים לאפקטיביים ביותר. שכן, כל אחד מאתנו בוחן את האנשים שהולכים לצדו ברחוב. העיניים שלנו נוטות "להיתפס" על מי שלבוש בסגנון שונה שאינו מוכר לנו. מי שיבחרו ללבוש בגד שמעביר מסר, יוכלו לתפוס את העין של הסובבים אותם ולעורר את המודעות לנושא שנבחר על ידם מראש.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לבדוק מה המסר שלכם

בשלב זה אתם יודעים שניתן להעביר מסרים שונים דרך עולם האופנה. כעת, תצטרכו לחשוב מהו המסר שתרצו להעביר באמצעות הבגדים שלכם. לאחר שתבחרו בו, תוכלו לעצב את סגנון הלבוש הנבחר בהתאם ולהביא את הנושא למודעות. מי יודע, אולי תגרמו לשינוי עולמי? אולי נשמע על המסר שלכם בטלוויזיה בקרוב?

אופנה

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעול
נותני שרות
3 סיבות להזמנת מנעולן הביתה

יש לא מעט מקרים שבהם אנשים מחפשים את שירותיו של מנעולן מקצועי, כך שברור מדוע גם אתם מוצאים את עצמכם בדילמה: האם כדאי לפנות לאיש מקצוע כזה? מתי זה נכון

ילדת יום הולדת עם כובע יום הולדת
אירועים
מהי החשיבות של יום הולדת לילדינו?

ניתן להניח שמרבית ההורים רואים חשיבות בקיום מסיבת יום הולדת לילדיהם אך ורק בשביל ההנאה, המתנות והתחרות מול הורים אחרים שחגגו מסיבות יום הולדת גדולות, ולא בגלל שהם מודעים לחשיבות