השרשרת הטובה ביותר לנעילת אופנוע

אחד מאמצעי המיגון הטובים ביותר להגנה מפני גניבות אופנועים – היא השרשרת המפורסמת.

מנעולי שרשרת מגיעים במגוון של סגנונות, ולעתים זה עשוי להיות מבלבל.

במאמר זה, אספנו עבורכם מספר נקודות חשובות, שתעזורנה לכם לבחור את השרשרת הטובה ביותר לנעילת האופנוע שלכם.

 

איפה קונים שרשרת לנעילת האופנוע?

כשאנו מדברים על אביזרים לאופנועים, רוב האנשים יכוונו אתכם אל מקבץ החנויות הממוקם בדרום תל אביב. אך לעתים שווה לעשות סקר שוק ולגלות חנויות נוספות, שיכולות להוציא אתכם קצת מהמסגרת, להציע מגוון חדש ומעניין, ואולי אף מחירים משתלמים! אחת החנויות המוכרות לאופנועים ואביזרי אופנועים, היא אופנועי מטלון פתח תקווה.
עוד לפני שאנו מחפשים חנות לרכישת שרשרת לאופנוע – עלינו להכיר מעט את התחום.

 

מהי שרשראות לאופנוע?

שרשראות לנעילת אופנועים מיוצרות מפלדה, וקוטר החוליות יכול לנוע בין מספר מילימטרים בודדים ועד 30 מילימטרים ואף יותר. ככל שהחולייה עבה יותר – כך יהיה קשה יותר לשבור או לקצוץ אותה. אל השרשרת מתלווה המנעול, שסוגר את שני הקצוות יחד. על המנעול להיות עבה, כבד, ועמיד בפני פריצה – כיוון שאם לא כך, אין שום תועלת בעובי השרשרת.

 

איזו שרשרת מתאימה לאופנוע שלי?

כשאנו בוחרים שרשרת, חשוב להבין מה הם הצרכים שלנו.

 

שרשרת מתאימה לגלגל

בתור התחלה – חשוב להבין שמטרת השרשרת היא להיכנס לתוך חישוק הגלגל, ולכן עליכם לבחון היטב את העניין לפני רכישת השרשרת. במידה ואתם לא מוצאים שרשרת שתצליח להיכנס אל חישוק הגלגל, עליכם לשקול אמצעי הגנה אחרים עבור האופנוע שלכם.

 

כובד השרשרת

השרשרת היא כבדה מאוד, וכזו בעובי של 12-16 מילימטרים תשקול מעל 10 קילוגרמים. יש לקחת זאת בחשבון, במידה ואנו מתכוונים לשאת את השרשרת עמנו למקומות שונים. אם השרשרת נשארת קבועה במקום עגינה כלשהו – בעיית המשקל היא לא רלוונטית.

 

מבנה החוליות

העדיפו לרכוש שרשראות שהחוליות שלהן מעוצבות בצורה מיוחדת, המקשה על השחלת קאטר גדול. חוליות המעוצבות באופן זה מקטינות את הסיכון לקציצת השרשרת, גם כשמדובר בגנבים מקצועיים.

 

טיפים נוספים להגנה על האופנוע

שרשרת נעילה עבור האופנוע היא חשובה, אך לעתים אינה מספיקה. אתם יכולים להקטין את הסיכוי לגניבה באמצעות מספר כללים פשוטים!

 

אמצעי מיגון נוספים

אל תסתמכו על שרשרת בלבד! מנעול דיסק, אזעקה, נעילת כידון, כיסוי האופנוע (הגנב לא יודע מה מצפה לו מתחת) – כל אלו מרוויחים לכם זמן נוסף, ולעתים מונעים גניבות.

 

חנייה מחושבת

הקפידו לחנות את האופנוע במקום מואר (מתחת לפנס רחוב למשל), ורצוי עם תנועה של אנשים. מקומות כאלו מקשים על עבודת הפורצים.

 

מצלמת מעקב

ניתן להתקין מצלמת מעקב במקום בולט ליד האופנוע, כשמדובר במצלמה אמיתית או מצלמת דמה. במקרים רבים, פעולה זו יכולה למנוע מהפורץ לנסות את מזלו על האופנוע שלכם.

 

עמוד

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חַשׁמַלַאי
בעלי מקצוע
מפסק ראשי קופץ

יצא לכם לחוות קצרים רבים בבית? המפסק הראשי דורש המון התעסקות בגלל שכל הזמן קופץ החשמל? במאמר הבא נסביר לכם מהו המפסק הראשי ומה תפקידו. מעבר לכך, נציג מידע על

בניין בשיפוץ
נותני שרות
איזה אזורים בבית הכי כדאי לשפץ

עריכת שיפוצים בבית או בדירת המגורים, דורשת תכנון מראש והכנה מוקדמת. זאת, על מנת למנוע הפתעות או מצבים שבהם נערכים שיפוצים במקום שבו הם ממש לא נדרשים, או לחילופין לא

מנעול שחור
פורץ מנעולים
אז איך מזמינים היום מנעולן?

כולנו מכירים את הסיטואציה הכל כך מבאסת הזאת: אנחנו חוזרים הביתה אחרי יום ארוך שבו היינו בעבודה, עשינו קניות, אספנו את הילדים מהגן, הקפצנו אותם לכל החוגים והופ – דלת

קהל חרדי
אירועים
האם יש סטנדאפיסטים לקהל החרדי?

הציבור החרדי נוטה באופן טבעי לקדם תהליכים מודרניים באופן איטי ומבוקר. מנהיגים חרדים לא ממהרים ליישר קו עם תהליכים שקורים בציבור החילוני, וכשהם כן מיישרים קו זה קורה רק לאחר