השתלת שיער – כללי זהירות  

ביצוע הליך השתלת שיער הוא מורכב ביותר ודורש מיומנות וניסיון רב. על מנת להימנע מסיכונים, להלן כללי הזהירות החשובים ביותר. 

השתלת שיער – פעולה אשר חייבת להתבצע ע"י רופא מומחה

השתלת שיער היא כיום הפתרון האולטימטיבי בעבור אלו אשר סובלים מתופעה של התקרחות ואובדן שיער משמעותי. מדובר בהליך חדשני, אשר דורש דיוק וסבלנות רבה וזאת משום שהשיטה המתקדמת ביותר כיום היא שיטה שבאמצעותה מוחדרים זקיקי שיער עדינים וקטנים מאוד אל האזור המקריח. ההליך עצמו אורך כשש שעות, תחת הרדמה מקומית וזאת משום שתהליך ההשתלה מתבצע באמצעות מכשור כירורגי עדין ביותר וקטן מאוד.

גבר עם חליפה

כללי זהירות – השתלת שיער

מאחר ומדובר בפרוצדורה יקרה יחסית, רבים נוטים לחשוב כי ניתן לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות הרבה יותר, ולכן רבים נתקלים במודעות מפתות של השתלת שיער במאות שקלים בודדים. מדובר בהונאה לכל דבר ועניין, זאת משום שאם ההליך מתבצע באופן לא מקצועי עלולים להתרחש נזקים הכוללים בין השאר אובדן מוחלט של השיער, נזק לשיער הקיים כמו גם סימנים המעידים כי בוצעה השתלת שיער. על כן, מהם כללי הזהירות החשובים ביותר בטרם ביצוע הליך של השתלת שיער?

  • אבחון מדויק ע"י רופא: רק רופא מומחה לתחום יכול לקבוע האם ניתן לבצע את ההליך או לא. חשוב לזכור כי מדובר בהליך אשר מותאם באופן אישי למטופל, ויש לקחת מספר רב של פרמטרים הכוללים בין השאר את צפיפות השיער, מספר הזקיקים הניתנים להשתלה וכן היקף השטח אשר נדרש בעבורו השתלה. רק רופא מומחה יכול לקבוע האם אתם עומדים בקריטריונים, ולכן היזהרו מלגשת לאדם אשר אין לו הכשרה רפואית לביצוע ההליך הזה, כמו גם ניסיון.
  • בחירת הרופא: בהמשך לסעיף לעיל, בחירת הרופא המטפל היא פרמטר חשוב ביותר וזאת משום שהניסיון המקצועי והוותק בתחום מהווה יתרון משמעותי, זאת משום שמדובר בהליך כירורגי הדורש דיוק ועבודה עם כלים עדינים, כמו גם סבלנות רבה. על כן, בדקו היטב מי הוא הרופא המטפל ומה הניסיון שלו בתחום. כיום, הרופא הטוב ביותר בעולם לביצוע השתלת שיער הוא ד"ר סרקן אייג'ין אשר מקבל מטופלים מכל רחבי העולם בקליניקה שלו אשר ממוקמת בטורקיה.
  • הצעת מחיר נמוכה מדי: תהליך של השתלת שיער הוא תהליך מורכב ביותר ולכן עלותו היא בהתאם, בייחוד אם זה נעשה בחו"ל. לכן, אל תתפתו לקבל הצעת מחיר נמוכה באופן משמעותי וזאת משום שככל הנראה מדובר באדם לא מנוסה ולא מקצועי.
  • בדקו חוות דעת ברשת: חוות דעת מאנשים אשר עברו את התהליך היא דרך מצוינת לקבל מידע נוסף, כמו גם להתרשם מתוצאות של לפני ואחרי. כיום באמצעות האינטרנט ניתן לאתר מגוון רחב של מקרים וכן לשמוע ממקור ראשון על ההליך וכן על התאוששות.
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתחם תיירותי
תיירות
הקאמבק

יודעים מי עשה את הקאמבק המטורף ביותר שהאנושות ידעה מזה שנים? כן, אתם מנחשים נכון, תחום התיירות התורים המתארכים של נתב"ג, הצורך להגיע לטיסה 4 שעות לפני והפעם לא באשמת

דרכים להתקדמות
קריירה וקורסים
5  דברים שאתה חייב להתחיל לעשות

רוצה לקדם את עצמך מבחינת הקריירה? להלן חמישה דברים שאתה חייב להתחיל לעשות כבר עכשיו. התקדמות בקריירה – טיפים חשובים במציאות בה רבים מאתנו רוצים להתקדם בסולם הדרגות במקום העבודה