האם ניתן להרטיב טבעת אירוסין 

אחד הרגעים המשמחים ביותר בחייה של כל אישה, הוא המעבר מחיי הרווקות לחיי הנישואין. ואולם השלב הראשון במעבר לחיי הנישואין, הינה תקופת האירוסין. הכרזת האירוסין מלווה לרוב במחווה מרגשת של הענקת טבעת אירוסין על ידי החתן לכלה המיועדת. מהי בדיוק טבעת אירוסין ומה ההבדל העיקרי בינה לבין טבעת נישואין? כיצד כדאי וצריך לטפל בטבעת והאם כדאי להרטיב טבעת אירוסין? בשורות הבאות נרחיב את היריעה בסוגיות אלה.

טבעות זהב

טבעת אירוסין – מה זה בעצם

טבעת אירוסין הינה הטבעת שמקבלת אישה בעת הצעת האירוסין. מדובר בעיקר במחווה סמלית בדרך לדבר האמיתי, שהוא טקס הנישואין. ואולם חשוב לדעת שבין טבעות אירוסין לטבעות נישואין יש הבדל מהותי. ההבדל העיקרי הוא שדווקא טבעת אירוסין יכולה להיות מהודרת, מקושטת יהלומים  ומשדרת יוקרה. מנגד, דווקא טבעת הנישואין צריכה להיות פשוטה וסולידית יותר. בדרך כלל לא רצוי שיהיו יהלומים על טבעת הנישואין, ויש רבים הטוענים שטבעת כזאת גם לא צריכה להיות מקושטת. ישנן מספר סיבות לכך שדווקא טבעת אירוסין יוקרתית יותר מטבעת הנישואין – אבל ככל הנראה הסיבה העיקרית לכך טמונה בעובדה שהכלה המיועדת חייבת לדעת להעריך בצורה נכונה את הערך האמיתי של טבעת הנישואין. כאשר מתקבלת טבעת שיש בה גם יהלומים, יש חשש סביר שיהיה בכך משום הטעייה. זאת, בעיקר עם היהלומים נראים איכותיים, אבל  הערך הכספי שלהם נמוך יחסית.

כיצד לטפל בטבעת אירוסין והאם אפשר להרטיב אותה

הטיפול בטבעת אירוסין, במיוחד אם מדובר בתכשיט יוקרתי עשוי זהב, ואשר יש עליו גם יהלומים, דומה במידה רבה לטיפול בכל תכשיט איכותי ויוקרתי אחר. הטיפול בתכשיט מתמקד בשלושה מרכיבים – האחסון, הניקוי והשמירה על התכשיט. באשר לאחסון, חשוב מאוד לאחסן את טבעת היהלום, כמו גם תכשיטים אחרים למעשה, במקום קריר ויבש. באשר לניקיון, חשוב מאוד להשקיע זמן בניקוי תכשיט בעיקר אחרי שעונדים אותו ומכל מקום לעיתים קרובות יחסית. גם תכשיטים, כמו כל דבר אחר ששמים על הגוף, עלולים להעביר מיני חיידקים ומרעין בישין ולכן חשוב לשמור על הניקיון שלהם. יש אמצעים מיוחדים לניקוי התכשיטים וניתן להשיג אותם בחנויות וברשתות תכשיטים יוקרתיות.

באשר לשאלה האם ניתן להרטיב טבעת אירוסין, הרי שהתשובה קצת מורכבת. בעיקרון, כל תכשיט שהוא ניתן להרטיב, בעיקר אם מדובר בתכשיטים מזהב טהור, כסף ותכשיטים שהיהלומים הנוספים להם הם אמיתיים. בדרך כלל, המים אינם פוגעים בתכשיט. עם זאת ולמרות האמור לעיל,  חשוב לדעת שהרטיבות עלולה לפגום בדבק המחבר בין התכשיט לבין היהלום. כיוון שכך, מומלץ בהחלט להימנע מלהרטיב את התכשיטים האלה אלא במקרה הצורך. ככלל, לא רצוי גם להיכנס עם תכשיטים לים, לבריכה או למקור מים אחר ורצוי להסיר אותם קודם לכן.

רכישת תכשיטים בכלל וטבעת אירוסין בפרט, כרוכה בהשקעה כספית ניכרת. לפיכך יש לשים לב ולשמור היטב על התכשיטים, על הניקיון ועל השלמות שלהם.

שעוני יוקרה לגבר לפרטים לחץ כאן.
תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה המחיר לניקוי בית?
ניקיון
מה המחיר לניקוי בית?

אם נפגוש ביום בהיר אחד דג זהב שיבקש מאתנו למסור לו 3 משאלות, היינו מבקשים בראש ובראשונה שתהיה לנו חברת ניקיון צמודה שתשמור על הבית שלנו נקי לאורך זמן. אנחנו

ויאגרה למכירה
למבוגרים
ויאגרה ותחמוצת חנקן: המדע מאחורי הגלולה

ויאגרה, שם המותג של סילדנפיל ציטראט, היא תרופה בשימוש נרחב לטיפול בהפרעות זיקפה. הבנת המדע מאחורי ויאגרה כרוכה בחקר האינטראקציה שלה עם תחמוצת החנקן, מולקולה חיונית המעורבת בתהליך הפיזיולוגי של

תאונת דרכים
עריכת דין
למה כל כך חשוב לדאוג לביטוח חובה?

 על פי החוק בישראל, כל נהג חייב לעשות ביטוח חובה לרכב. בשונה מביטוח מקיף או ביטוח צד ג', זהו ביטוח שאין בחירה אם לעשות אותו או לא מאחר והוא חובה.