למה חשוב להקפיד על ביטוח חובה?

ביטוח חובה לרכב הוא כשמו כן הוא, חובה. במדינת ישראל אסור לנהוג במכונית שלא מבוטחת בביטוח חובה ועל כן, נהג אשר יתפס נוהג ברכב ללא ביטוח חובה בעצם מבצע עבירה על החוק והוא צפוי לקבל עונש. יתרה מכך שמדובר בחובה כשעולים לכביש, יש לביטוח חובה הרבה יתרונות שלא תרצו לפספס כאשר יגיע רגע האמת ותצטרכו אותו ועל כן, פשוט חובה להקפיד על ביטוח חובה. 

ביטוח חובה לרכב

בשנת 1970 נחקק במדינת ישראל חוק ביטוח חובה אשר מחייב כול כלי רכב, או יותר נכון כול נהג שנוהג בכלי רכב ממונע, לבטח את הרכב שלו בביטוח חובה אשר מכסה כמה דברים בסיסיים. בצעד זה, מחייבת מדינת ישראל כול נהג להיות מבוטח כאשר הוא נוסע באוטו כדי שאם חס וחלילה יקרה משהו, ואכן תאונות דרכים הן מאוד נפוצות, הוא יהיה מבוטח ולפחות חברת הביטוח תוכל לסייע לו להתמודד עם הנזקים הכבדים שיכולים להיגרם כתוצאה מכך.

תאונות דרכים – יותר נפוץ ממה שנדמה לכם

יש המון ביטוחים ואנשים לא באמת יכולים לבטח את עצמם מפני הכול, לדוגמא כאשר נוסעים לחול ניתן לבטח אפילו את הארנק והטלפון מעבר לביטוח החיים של הנוסעים, וכאן זה אפילו לא נגמר. ביטוח רכב הוא ביטוח קצת שונה מכול מיני סיבות אשר הופכות אותו לחובה לגמרי לכול נהג שעולה על הכביש על מנת למנוע נזקים חמורים מבחינה כלכלית שהנוסעים פשוט לא יוכלו להתמודד איתם.

  • סיוע בכיסוי עלויות – ראשית, תאונה יכולה לגרום לנזקים אשר תיקונם עולה הרבה כסף, חשבו על מצב שבו עליכם לבצע כול מיני הליכים רפואיים אשר עשויים לעלות הרבה כסף, ביטוח חובה מבטח נזקים שכאלו ומבטיח לסייע בכיסוי העלויות.
  • טיפול במעורבים נוספים בתאונה – ביטוח צד ג' כחלק מביטוח החובה מבטיח סיוע לנהג אשר יפגע ויגרום נזקים, בטעות וגם אם לא, לאנשים אחרים בדרך כדוגמת הולכי רגל או אנשים במכוניות אחרות. כך גם אם ההוצאות והפיצויים בעצם שיצטרך לשלם הנהג יהיו מאוד גבוהים, חברת הביטוח תתייצב לסייע לו.

מה עושים אם חוויתי נזק מתאונה?

תאונות יכולות להסתכם בנזקים קלים אשר קל לטפל וגם העלות שלהם לא כול כך גבוהה, אך הן גם יכולות להסתכם בנזקים חמורים עד כדי נכות זמנית או ממושכת של אחד מהמעורבים בתאונה או יותר. במקרה זה נכנס לתמונה עורך דין אובדן כושר עבודה אשר מתמחה בתחום ויסייע לאנשים אשר כתוצאה מתאונה לא יכולים להמשיך לעבוד ולהשתכר כראוי, אך כמובן מכוסים בביטוח חובה, להתמודד עם הנזקים שקרו ולקבל את מה שמגיע להם מחברת הביטוח במסגרת כך שהם מבוטחים מפני מקרים שכאלה.

ביטוח חובה

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק דיגיטלי לחברה
הבלוג שלנו
שיווק דיגיטלי לחברות

הנכס החשוב ביותר עבור בעלי חברות הינו מאגר הלקוחות שלהם. באמצעות שיווק דיגיטלי ניתן להגדיל ולפנות לקהל לקוחות מדויק, זאת באמצעות כלים מתקדמים אשר קיימים כיום בתחום השיווק הדיגיטלי.  

הדברה מכל סוג
הדברה
מה היא הדברה ביולוגית ומתי נבצע אותה?

בטח יצא לכם לשמוע פעם את השם "הדברה ביולוגית", אבל מה בדיוק המשמעות של אותה הדברה? במאמר זה תוכלו לקרוא על הדברה ביולוגית, מה היתרונות שלה ומתי היא תהיה יעילה

בית ומטבעות
פיננסים
החזר מס על המשכנתא – איך מקבלים אותו?

בשעה טובה- הגעתם ליעד הנכסף ואתם מבקשים לקנות נכס! בין אם מדובר בבית, דירה או נכס להשקעה, העיקר שהוא שלכם. לשם כך קרוב לוודאי שתזדקקו למשכנתא. האם אתם יודעים שעבור