5 רעיונות לעיצוב הבית מבחוץ

הרבה פעמים בהתחלת תהליך עיצוב הבית שלנו אנו מתמקדים בחדריו הפנימים, אך כניסת הבית חשובה גם כן. אנו חולפים על פניה לפעמים עשרות פעמים ביום וזוהי קבלת הפנים של כל אורחינו. לכן, גם בכניסת הבית חשוב להשקיע והנה כמה רעיונות איך לעשות זאת.

 

חלון הראווהֿ

בין אם אתם גרים בבניין או בבית פרטי, שווה להשקיע בחלונות הפונים אל הרחוב. אפשר להניח פריטי אומנות- פסלים קטנים, פרחים או עציצים באדניות מהודרות, מנורות שולחן מיוחדות או אפילו שרשרת מנורות קטנות שיאירו אל הבית. בנוסף אפשר להשקיע בווילון מיוחד או מעניין, תריס עץ חמים או אפילו מובייל תלוי. זוהי תוספת קטנה שיכולה לשנות לגמרי את חוץ הבית.

 

שלט הכניסה ותיבת הדואר

בדיוק כמו שחנויות ועסקים משקיעים המון בעיצוב שלט הכניסה והתאמתו לעסק, כך שלט הכניסה שלנו צריך להיות מותאם אלינו. השלט יכול להיות קלאסי ואלגנטי, נקי וחלק שיתאר אותנו כזוג או משפחה. ישנו גם עיצוב מהודר- שלט גדול מלא בנוכחות, שמתהדר בצבעים זוהרים. גם חומר השלט יכול להשתנות מקרמיקה, ברזל, עץ או אפילו בטון. ישנן שלל חברות בשוק שניתן למצוא במנוע החיפוש המציעות להכין בשבילכם שלט לבית פרטי או לבניין. שלט בעיצוב מיוחד שיסמל אתכם ויקלע לטעמכם וכמובן יתאים לעיצוב הכללי של הבית.

 

צמחים

הקישוט המושלם, הנצחי והקלאסי לכל חדרי הבית ואפילו עוד יותר לכניסת הבית הוא עציצים. עציצים עם פרחים או רק עלים מיוחדים יוסיפו צבע וחיות לכל מבואה וכניסה. אם אתם פחות אוהבים את הטיפול והלכלוך תמיד תוכלו לקנות עציצי פלסטיק שאינם דורשים טיפול כלל (חוץ מאבק כמובן) וישנו מקצה לקצה את כניסת הבית או הבניין שלכם.

 

דלת הכניסה

דלת הכניסה היא משהו שלרוב לא משקיעים בו מחשבה עיצובית וכמעט ולא מחליפים אותה. אך אם יש לכם את התקציב, ובדיוק דלת הכניסה התחילה לחרוק או שהכלב אכל אותה זה הזמן להשקיע בה גם מחשבה עיצובית. הייתי ממליצה על דלת עץ חזקה או על צבעים בהירים שיתנו מראה נקי לכניסת הבית.

 

תאורה

גם בתאורה כיום יש שלל אופציות של תאורת גינה ותאורה מיוחדת לכניסת הבית. החל משלט שהוא גם מנורה, מנורה עומדת שמשוה מראה של רחוב אירופאי, מנורות קיר, ומה שחזר לאופנה לאחרונה הן שרשראות הלד הצהובות שנותנות מראה בוהו שיק ואפילו קצת היפי, ניתן לכרוך אותן סביב עצים או עמודים או אפילו לתלות בחלון או מעל הדלת.

עיצוב הכניסה כמעט ואינו תופס נתח משמעותי מהתקציב הכולל לעיצוב הבית, רוב הרעיונות מתאימים לכל כיס ואף ניתן לקנות אותם בשלבים. הכניסה לבית היא כניסתה למקום הכי פרטי שלנו, והיא תחילת המנוחה ולכן, כניסה נעימה ומזמינה תכניס אותנו לבית בשלווה הנחוצה.

עיצוב בית

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תלמיד
טיפים להתמודדות
קורס עיצוב גרפי במכללת סולו

 על רקע ריבוי החידושים הטכנולוגיים בעת המודרנית של ימינו הצורך באנשי מקצוע חריפים בתחום העיצוב הגרפי מצוי במגמת עלייה. דמות המעצב הגרפי הפכה חיונית והכרחית בעולם המחשבים והגרפיקה בשנים האחרונות. ולכן,

חיוב כרטיס
עסקים
5 פתרונות סליקה שווים לעסקים

בתור בעלי עסק כדאי שתכירו את פתרונות הסליקה שכדאי לכם להציע בעסק שלכם לשימוש הלקוחות שלכם. ככל שתציעו יותר פתרונות סליקה, כך תגיעו לקהל יעד גדול יותר. לא לכל לקוח

ילדים אוהבים קסמים
אירועים
למה ילדים אוהבים קסמים

מה מיוחד כל כך בקסמים שמרתק כל כך את הילדים? מה גורם להם להתבונן במשך זמן רב בקוסם המוכשר על הבמה, ועיניהם נוצצות מסקרנות?  איך זה שבסוף הקסם הם מסתכלים

ציור של טבעת
תכשיטים והמלצות
האם ניתן להרטיב טבעת אירוסין 

אחד הרגעים המשמחים ביותר בחייה של כל אישה, הוא המעבר מחיי הרווקות לחיי הנישואין. ואולם השלב הראשון במעבר לחיי הנישואין, הינה תקופת האירוסין. הכרזת האירוסין מלווה לרוב במחווה מרגשת של