תביעות רשלנות רפואית – כך מומלץ לפעול

הליכים רפואיים אשר גרמו לנזק עשויים להיות רשלנות רפואית של הצוות הרפואי שהיה אמון עליו. לא תמיד ברור אם אכן הייתה רשלנות ובהתאם, גם לא תמיד ברור מה צריך לעשות הלאה. תביעות רשלנות רפואית – כך מומלץ לפעול.

 

רשלנות רפואית

רופאים, חובשים וכל צוות רפואי באשר הוא מתפקדים במטרה לעשות טוב למטופלים שלהם ולהקל עליהם את המצב הרפואי בו הם נתונים. במקרים בהם הצוות לא נוקט את הזהירות ותשומת הלב המספקת כך שנגרם נזק למטופל, ניתן לטעון לרשלנות רפואית ובהמשך לכך, גם לקבל פיצוי מהמוסד הרפואי בו ניתן הטיפול או את האדם עצמו אשר העניק את הטיפול שגרם לנזק.

 

תביעת רשלנות רפואית

במידה ונגרם לכם נזק במסגרת טיפול שצוות רפואי העניק לכם, או במסגרת אבחנה שגויה שהובילה לנזק מאוחר יותר, אתם יכולים לבחור לתבוע לקבלת פיצויים על הנזק שנגרם. על מנת שהתביעה תתקבל ובאמת יקבע כי מגיע למטופל פיצויים, יש להוכיח שאכן הייתה רשלנות רפואית וגם שנגרם נזק.

 

מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע – עורך דין

מומלץ לפעול בתביעת רשלנות רפואית בסיוע של איש מקצוע אשר מתמחה בתחום של רשלנות רפואית. זאת גם לאור העובדה כי נדרשת עבודה מאומצת להוכיח שהייתה רשלנות רפואית, אך גם שיהיה אדם שידע מה לדרוש ועל מה לא להתפשר. בסופו של דבר, מדובר בתביעה אשר לא תוכלו להיות בה לבד ותרצו שהליווי שלכם יהיה מעורך דין שניהל כמה תיקים ובעל ניסיון בתחום.

 

מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע – רופא

לא רק עורך דין צריך לייעץ לכם ולתת את חוות דעתו, כמובן שגם רופא צריך להצביע על כך שהייתה רשלנות רפואית וכי אכן היה ניתן לפעול אחרת עם יותר תשומת לב, הן מבחינת טיפול והן מבחינת אבחון שגוי אשר הוביל לנזק בהמשך.

 

מומלץ לתעד את ההליך

כאשר ניגשים לתביעת רשלנות רפואית, ובעצם לכל תביעה שהיא, תצטרכו להציג ראיות אשר יוכיחו את טענתכם. עקב כך, בהליך תביעת רשלנות רפואית מומלץ לפעול תוך רצון לשמור ולתעד את ההליכים אשר אתם עוברים ובהתאם גם את הנזק שנגרם לכם. ברור שלא תדעו כי ההליך יגמר ברשלנות רפואית ועל כן, כאשר כבר ברור לכם שזה היה המקרה, תעדו את הנזק וקבלו חוות דעת רפואיות שיתמכו מאוחר יותר בטענה.

תיעוד הנזק שנגרם וקבלת חוות דעת רפואית, פנייה לאיש מקצוע לליווי התהליך, בכל הליך תביעת רשלנות רפואית כך מומלץ לפעול. על מנת לזכות בתביעת רשלנות רפואית נדרש להוכיח כי אכן הייתה רשלנות ועל כן, חשוב לתעד את הנזק שנגרם ולקבל חוות דעת של רופא מומחה אחר אשר יאשר כי היה ניתן לפעול אחר ובכך למנוע את הנזק.

Attorney

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עיר יפה
חו"ל
איך מוצאים בקלות מלון כשר בפראג?

מאז שאתם זוכרים את עצמכם פראג הייתה יעד שרציתם לנסוע אליו? שמעתם על הרבה חברים ומכרים שכבר היו שם וזה עשה גם לכם חשק? אם כך, למה שלא תזמינו לעצמכם

עורכת דין
עריכת דין
האם כדאי לך להיות עורך דין מס הכנסה?

החיפוש המתמיד אחר מקצוע לחיים זה לא עניין פשוט ולמעשה עבור רבים מאיתנו מדובר על אתגר של ממש. יש אומנם אנשים שכבר מגילאים צעירים יודעים, פחות או יותר, באיזה תחום