המזון המומלץ לכלבים

עולם המזון של חיות המחמד ובפרט של כלבים וחתולים הוא עצום. יש כל כך הרבה חברות שמציעות מגוון של סוגי מזון הכוללים בתוכם סוגים שונים של מרכיבים שמותאמים בדיוק לצרכים של חיות המחמד. למשל ישנם סוגי מזון המבוססים ומותאמים לגורי כלבים מגזעים שונים, יש מזון שמותאם לכלבים בוגרים, יש מזונות טריים ולא יבשים וכולם מגיעים בצורות שונות ובטעמים שונים. לכן כדי לבחור את האוכל הכי מתאים לחיית המחמד שלנו בבית, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע כדי שהוא ייתן את המלצתו על פי ניסיונו.

 

תאום אישי

כלבים כמו בני האדם בדיוק, חווים דברים במהלך חייהם מהרגע שהם נולדים ועד שהם גדלים ומתבגרים. תזונתם משתנה בהתאם, כך למשל אם הכלב שלנו שהיה גור היה אוכל מזון שהיה מבוסס על עוף ובקר, טעמו יכול להשתנות עם הזמן עד כדי כך שהוא לא יגע באוכל כלל.

לכלבים אלו מומלץ מאוד לרכוש את אקאנה אוכל לכלבים אשר מבוסס על תזונה עשירה ומגוונת של בשרים טריים, שומנים טובים וחיוניים, בנוסף משולבים פירות, ירקות ועלים ירוקים לחיזוק המערכת חיסונית. למעשה מדובר על המזון האולטימטיבי לכלבים הגדולים

 

יש גם תוספת…

בנוסף למזון ישנם תוספים המגיעים בצורת צעצוע שהכלב יכול לשחק אתו ותוך כדי המשחק הוא מקבל את התוספים שחסרים לו. לדוגמא קיים מזון ייעודי לכלבים בוגרים מגזע גדול אשר צורכים כמות גדולה של בשר, הוספה של תוסף צעצוע לתפריט ימלא את החוסרים שהבשר אינו מספק.

 

חשוב לדעת

כלב שסובל מבעיה כלשהי בעקבות מחלה שהתפרצה או בגלל גילו המבוגר, קיים מזון רפואי לכלבים שמותאם במיוחד לבעיות אלו, כמובן שהתאמתם תיעשה על ידי ווטרינר ובהמלצת איש מקצוע בלבד. כך למשל, כלב שסובל מבעיות סוכרת, קוליטיס ועצירות, ניתן לרכוש עבורו מזון רפואי לכלבים בוגרים מבית TROVET אשר יסייע לו בתקופה שבה הוא סובל מבעיות אלו כאשר המזון המדובר מבוסס על תכולת שומן נמוכה אך עדיין מספקת חומצת שומן חיונית.

בנוסף קיימות פחמימות איטיות לעיכול שמבטיחות עלייה הדרגתית ברמת הגלוקוז בדם אשר מקדם את פעילות המעי הגס ומונע עצירויות וזאת בעזרת סיבים קשים לעיכול אשר שומרים על נוזלים בגוף ומבטיחים יציאות תקינות.

 

איך נדע לאיזה סוג מזון הכלב שלנו זקוק

הכלב שלנו הוא חלק מהמשפחה הגרעינית שלנו ולכן כל שינוי התנהגותי כזה או אחר צריך להדליק נורות אדומות שזהו הזמן ללכת ולהיבדק אצל הווטרינר המטפל. לעיתים מדובר באיזו תופעה חולפת כמו דוגמת העצירות או דלקת בדרכי השתן אך לעיתים מדובר במחלה אחרת שדורשת יותר תשומת לב. בכל מקרה שיהיה, קיים מזון מותאם אישית לכל כלב באשר לגזעו ולגודלו.

 

לסיכום

רגע לפני שרוכשים לחבר על ארבע שלנו מזון, תמיד כדאי להתייעץ כדי להתאים לו את התזונה המתאימה ביותר לגזעו ולגודלו. קניית מזון מתאים יעזרו לכלבים שלנו להתפתח להרגיש טוב ולמנוע בעיות בריאותיות.

קערת אוכל

 

תוכן עניינים
מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אפשרויות ראשית
הבלוג שלנו
מיחזור משכנתא – האפשרויות העומדות בפניכם

מיחזור משכנתא הינה האפשרות לקחת משכנתא מחודשת על הסכום שנותר לכם לשלם עד לסילוקה של הקודמת, ובתנאים נוחים יותר עבורכם. הרעיון העומד מאחורי כך נעוץ בעובדה שניתן להניח כי מצבה

פסק דין
עריכת דין
עורך דין מקרקעין עם התמתחות בתמ"א 38

מי מאיתנו לא שמע על פרויקטים כמו תמ"א 38 אשר מתקיימים בימינו בכל פינה בארץ? אומנם זה נכון שהמטרה העיקרית והראשונית של פרויקטים כאלה היא לחזק את המבנים הישנים ולהגן

זהב ויהלומים
נותני שרות
שעוני יוקרה לגבר

מחפשת את המתנה המושלמת בעבור הגבר שלך? ובכן, באמצעות אתר הצרכנות המוביל בישראל קרי אונליין תוכלי לרכוש לגבר שלך שעון יוקרתי במחיר נוח לכל כיס. כל הפרטים – במאמר הבא.